نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 16 بهمن 1398
ساعت 20:00

یکی از موسسان Rockstar Games از شرکت جدا خواهد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Dan Houser از موسسان شرکت راک‌استار گیمز و نویسنده سری‌های GTA و Red Dead Redemption از استودیو جدا خواهد شد.

شرکت تیک تو به عنوان مالک استودیوهای راک‌استار گیمز، اخیرا گفته که دن هاوزر (Dan Houser) از بنیانگذاران Rockstar به زودی این شرکت را ترک خواهد کرد. با توجه به اطلاعیه تازه، دن هاوزر قرار است در روز ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) از راک‌استار جدا شود. گفتنی است که دن هاوزر همراه با برادرش سم هاوزر، کمپانی راک‌استار گیمز را به عنوان زیرمجموعه Take-Two Interactive در سال ۱۹۹۸ تاسیس کردند. این شرکت، به زودی با فلسفه کاری منحصربه‌فرد خود و عرضه عناوین باکیفیت و با جزئیات زیاد، تبدیل به پرسودترین استودیو زیرمجموعه Take-Two شد و تاکنون برخی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عناوین تاریخ صنعت گیم نظیر Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption، زیر نظر برادران هاوزر ساخته شده‌اند. این دو همچنین در سال ۲۰۰۹، به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار سال در مجله Time نیز فهرست شده بودند. شما در ادامه بیانیه تیک تو را مشاهده می‌کنید:

ما به واقع به خاطر مشارکت‌هایی که [دن هاوزر] داشته سپاسگذار هستیم. Rockstar Games تاکنون برخی از موردتحسین‌ترین و پرفروش‌ترین دنیاهای گیمینگی در کل صنعت گیم، جامعه بازیکنان بسیار پرشور و درنهایت یک تیم بازیسازی فوق‌العاده بااستعداد را ساخته، که قرار است همچنان به کار روی پروژه‌های فعلی و آینده‌ای که در آنجا جریان دارد ادامه بدهند.

در اطلاعیه تیک-تو، این شرکت به دلیل مشخصی برای این جدایی اشاره نکرده است، ولی باید گفت که او تقریبا از بهار ۲۰۱۹ در مرخصی اضافی بوده است. با توجه به این موضوع، تیک-تو یک بار دیگر اطمینان داده که پیرامون دنبال شدن پروژه‌های فعلی و آینده راک‌استار جای هیچ گونه نگرانی نیست و حتی با جدایی دائمی دن هاوزر، این بازی‌ها روند ساخت طبیعی خود را می‌گذرانند.

Rockstar Games در سال ۲۰۱۸ اقدام به انتشار بازی Red Dead Redemption 2 کرد و با توجه به پشتیبانی مداوم از Red Dead Online و همچنین GTA Online، درحال حاضر اطلاعات رسمی چندانی از پروژه آینده شرکت وجود ندارد. ذکر این نکته نیز جالب است، که اخیرا فاش شد دو بازی GTA 5 و Red Dead Redemption 2 تاکنون در مجموع بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند که یک رقم اعجاب‌انگیز برای تنها دو بازی اخیر راک‌استار محسوب می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.