نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 02 فروردين 1399
ساعت 09:00

تاریخ جدید برگزاری رویداد GDC 2020 اعلام شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از اعلام تعویق قبلی GDC 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا، تاریخ جدید برگزاری این رویداد مشخص شده است.

مسئولان برگزاری رویداد Game Developers Conference یا GDC، حدود یک ماه پیش اعلام کردند که زمان برگزاری سنتی این رویداد سالانه، در سال ۲۰۲۰ به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق می‌افتد. در این رابطه، اخیرا اطلاعیه تازه‌ای منتشر شده و اعلام شده که این کنفرانس در روزهای ۴ تا ۶ آگوست (۱۴ تا ۱۶ مرداد ۹۹) در سان فرانسیسکو کالیفرنیا برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که GDC، یک کنفرانس تخصصی و مخصوص بازیسازان است که کم‌تر به جنبه مشتری و جامعه بازیکنان، و بیشتر به مباحث و پنل‌هایی فنی میان توسعه‌دهندگان اختصاص دارد. شما در ادامه اطلاعیه مرتبط به مشخص شدن تاریخ برگزاری جدید GDC 2020 را مشاهده می‌کنید:

برگزاری GDC در تابستان، همان سطح بالای مباحث تخصصی برگزار شده در کنفرانس‌های سنتی GDC را حفظ، و دو روز همایش جذاب نیز مثل سابق برگزار خواهد شد. در دوره برگزاری جدید، رویدادهای جدید نظیر تبادل‌نظرهای سریع و کوتاه و همچنین مکالمات داغ نیز برگزار می‌شود و در کنار آن، ما فضای مخصوصی را برای بخش توسعه فرصت‌های شغلی هم ایجاد می‌کنیم.

به گفته مسئولان برگزاری این رویداد، زمان شروع ثبت‌نام‌ها نیز به زودی اعلام می‌شود که ظاهرا هر دو بلیط مرتبط به همایش و کنفرانس با قیمت‌هایی پایین‌تر از قبل به فروش می‌رسند. با این حال با در نظر گرفتن وضعیت فعلی در رابطه با شیوع ویروس کرونا، این احتمال نیز مطرح است که این دوره حتی تا تابستان نیز به طول بیانجامد و از همین رو، مسسولان برگزاری کنفرانس گفته‌اند که شرایط و اطلاعات سلامت عمومی را به شکل مرتب از مقامات دریافت می‌کنند تا وضعیت امنیتی و سلامتی برگزاری رویداد رعایت شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.