نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 آذر 1399
ساعت 15:00

در ماه های آینده اطلاعات بیشتری از Halo Infinite منتشر می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته 343 Industries این تیم در طول ماه‌های پیش رو درباره Halo Infinite بروزرسانی‌ها و خبرهای بیشتری منتشر می‌کند.

چند هفته پیش مایکروسافت دو کنسول نسل نهمی Xbox Series X و Xbox Series S را سرانجام عرضه کرد، که در این رابطه گزارش‌ها پیرامون عملکرد فروش آن‌ها مورد رضایت کامل مسئولان این شرکت قرار داشته است. نکته جالب درباره این موفقیت این است که این کنسول تقریبا فاقد بازی روز بزرگ و انحصاری در روز لانچ بود. کمپین تبلیغاتی این دو کنسول، از ماه‌ها قبل تمرکز کاملی روی تعدادی بازی انحصاری بزرگ داشت که در این میان Halo Infinite، پرچمدار اصلی محصولات استودیوهای داخلی ایکس‌باکس بود. پیرامون این بازی، البته از زمانی که دچار تاخیر در عرضه شد خبرهای کمی منتشر شده و در هر صورت طرفداران به امید دریافت بازی با کیفیت بیشتر و مشکلات کم‌تر، منتظر ماه‌های آینده هستند.

در ارتباط با Halo Infinite، اخیرا یکی از مدیران جامعه طرفداری در 343 Industries گفته که سکوت فعلی سازندگان در مقطع فعلی به صورت موقت است و در طول ماه‌های پیش رو، این تیم اطلاعات بیشتری را منتشر خواهد کرد.

ما از این موضوع مطلع هستیم که همه شما مشتاق دریافت خبرهای بیشتر از Halo Infinite هستید، و ما هم با توجه به شرایط که منجر به تغییر تاریخ عرضه شد، بیشتر از آنچه که خودمان مایل بودیم ناچار به سکوت شدیم. درحال حاضر ما با تیم سازندگان در ارتباط هستیم تا بتوانیم خبرهای بیشتری در بازه زمانی پایان سال داشته باشیم و بعد از آن، در طول ماه‌های پیش رو قصد داریم خبرها و اطلاعات بیشتری را از بازی به اشتراک بگذاریم. امیدوارم که بتوانیم خبرهای جدید برای بازه آخر سال را در روز 17 دسامبر (27 آذر) منتشر کنیم. در هر صورت هرچقدر که سال 2020 عجیب و پرحاشیه بود، فکر کنم که ما بتوانیم این سال را در یک موقعیت خوب و قدرتمند به پایان برسانیم.

تا پیش از این، تصور بر این بود که طرفداران احتمالا در جریان رویداد The Game Awards 2020 خبرهای جدیدی از بازی دریافت کنند. مشخص نیست که این بازی همچنان در رویداد بازی سال حضور داشته باشد یا خیر، ولی به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد برگزاری رویداد مخصوصی را داشته باشد. Halo Infinite درحال حاضر برای عرضه در تاریخ نامشخصی در سال 2021 برای Xbox Series X/S، Xbox One و PC درنظر گرفته شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.