نویسنده: FariD شنبه، 07 آذر 1394
ساعت 08:38

حالت چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief's End بازی بازها را شگفت زده خواهد کرد

3.2 از 5

شرکت ناتی داگ طی خبری اعلام کرد که قصد دارد با محتوای چندنفره جذابی که برای بازی به شدت مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End در نظر گرفته است، گیمرها را شگفت زده کند.
آقای اریک موناچلی، مدیر راهبردی اسبق شرکت ناتی داگ، در صحبت با مجله MCV اعلام کرد که این شرکت کالیفرنیایی درباره تجربه منحصر به فرد بازی چندنفره 
چیزهای زیادی را از پروژه The Last of US آموخته است و لذا بخشی از محتوای آنلاین Uncharted 4 مرهون کارهای انجام شده در آن بازی خواهد بود.
او گفت: «ما قطعاً چیزهای زیادی از 
The Last of US یاد گرفتیم.» او همچنین گفت: «در این استودیو همه دارند روی پروژه Uncharted 4 کار می کنند و دلیل این که ناتی داگ همیشه خوب عمل می کند همین است و این احساس خیلی خوبی به اعضای تیم می دهد. تمام اعضایی که در پروژه The Last of US همکاری کردند تاثیر زیادی از آن بازی را با خود وارد Uncharted 4 می کنند.»
وی گفت: «ما به عنوان رهبران بازی های داستانی-روایی، شجره نامه خیلی خوبی داریم. ما همیشه عادت به قهرمانی داشته ایم و بخاطر این به خود می بالیم، اما درباره چگونگی ایجاد یک بازی چندنفره خوب و جذاب درس های بسیاری آموخته ایم، به خصوص از بازی های Uncharted 3 و The Last of Us
او ادامه داد: «بخش چندنفره Uncharted 4 یکی از همان قسمت هایی است که قرار است واقعآ برخی افراد را شگفت زده کند و به نوبه خود تجربه منحصر به فردی باشد.»
او اضافه کرد که این استودیو قصد دارد مطمئن شود که بازیکنان در بخش چندنفره Uncharted 4 درگیر بمانند و می خواهد آن را به مورد علاقه ترین بخش آنلاین این سری بازی تا به امروز تبدیل کند.
وی گفت: «انجمن های واقعاً خوبی برای بخش چندنفره در این استودیو وجود دارد و بخش چندنفره هم یکی از اهداف اصلی ما در این پروژه است: این که چگونه می توان افراد را در این بازی درگیر، فعال و مجذوب نگه داشت، چیزی است که ما به شدت دنبالش هستیم، اما چیزی که ورای این ها قرار دارد این است که می خواهیم این تجربه چندنفره، مفرح و سرگرم کننده باشد. این کاری است که ما در حال انجامش هستیم. ما این بازی را هر روز در استودیو تست می کنیم تا مطمئن شویم که مفرح باشد. امیدواریم این بازی به بازی چندنفره محبوبی در بین گیمرها تبدیل شود.»
گفتنی است که بخش چندنفره Uncharted 4 به طور رسمی در طول فستیوال Paris Games Week معرفی شد و ناتی داگ در آن از محتوای جدید برای حالت آنلاین این بازی پرده برداشت. در بین محتواهای اضافه ای که به این بخش چندنفره اضافه شده می توان به قابلیت فراخوانی هم تیمی های کنترل شونده توسط هوش مصنوعی برای کمک در نبردها، و نیز گزینه بهره بردن از برخی از المان های فوق طبیعی این سری، از قبیل گنجینه ال دورادو، برای حمله به دشمنان اشاره کرد. طی خبری که قبلاً شرکت ناتی داگ اعلام کرده بود، بخش چندنفره این بازی قرار است با کیفیت 900p و با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا شود.

FariD | اخبار | 28/11/2015
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    بخش مولتی پلیر جذاب برای بقای یک بازی بسیار حیاتیه و مطمئنا خیلی بیشتر از بخش داستانی میتونه مخاطب رو حفظ و درگیر کنه اما از این مهم نباید غافل بشن که همه آنچارتد رو با داستان فوق العاده و شخصیت پردازی جذابش میشناسن . این موارد هستن که باعث شدن آنچارتد به یک عنوان فوق محبوب و موفق تبدیل بشه . امیدوارم به این نتیجه نرسن که بخش داستانی برای بازی یکجورائی اضافیه :nothi:

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    بخش مولتی پلیر جذاب برای بقای یک بازی بسیار حیاتیه و مطمئنا خیلی بیشتر از بخش داستانی میتونه مخاطب رو حفظ و درگیر کنه اما از این مهم نباید غافل بشن که همه آنچارتد رو با داستان فوق العاده و شخصیت پردازی جذابش میشناسن . این موارد هستن که باعث شدن آنچارتد به یک عنوان فوق محبوب و موفق تبدیل بشه . امیدوارم به این نتیجه نرسن که بخش داستانی برای بازی یکجورائی اضافیه :nothi:

    موافقم؛ مخصوصاً اگه قرار باشه آخرین سری از یک مجموعه باشه.
    ولی اگه The Last of Us رو هم نگاه می کنیم می بینیم علاوه بر این که بخاطر داستانش انقدر هوادار پیدا کرد، حالت چندنفرش انقدر قوی بود که هنوز میشناسم کسایی رو که این بازی رو جزو آرشیو نگه داشتن تا هر از چندگاهی با بقیه مولتی بزنن. به عبارت دیگه هارمونی خیلی خوبی رو بین حالت داستانی و مولتی برقرار کرد، طوری که هیچکدوم فدای دیگری نشد (بر خلاف بازی ای مث Star Wars Battlefront) و این باعث میشه که طیف بیشتری از گیمرها جذب بازی بشن.

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.