نویسنده: FariD یکشنبه، 23 آبان 1395
ساعت 09:25

احتمال عرضه NieR: Automata برای Xbox One

5 از 5

همانطور که احتمالا می دانید، اولین بازی NieR برای هر دو کنسول نسل هفتمی سونی و مایکروسافت یعنی PS3 و Xbox 360 عرضه شد، اما در حال حاضر عنوان NieR: Automata برای کنسول XB1 معرفی نشده است. با این حال این عدم انتشار، قطعی نیست.

هم اکنون کمپانی Platinum Games بازی NieR: Automata را انحصاری PS4 و PC ساخته است. با این وجود طی مصاحبه ای که Game Rant با این کمپانی انجام داده است، این توسعه دهنده احتمال انتشار این بازی برای XB1 را منتفی ندانسته است.

در این مصاحبه، آقای Yosuke Saito تهیه کننده این بازی تایید کرد که تیم آن ها انتشار بازی NieR: Automata برای XB1 را در نظر دارد، اما اضافه کرد که تصمیم گیری برای انجام این کار به میزان موفقیت این بازی در PS4 و PC بستگی دارد.

آقای سایتو در این مصاحبه همچنین تایید کرد که این بازی برای PS4 Pro بهینه خواهد شد و فریم ریت در مقدار 60 فریم بر ثانیه باقی خواهد ماند. در عین حال تیم توسعه سعی می کند که این بازی را برای اجرا با رزولوشن 4K بهینه کند (اما مشخص نکرد که این کیفیت به صورت native (محلی) است یا upscaled (ارتقایافته)).

بازی NieR: Automata قرار است در تاریخ 5 اسفند در کشور ژاپن برای PS4 منتشر شود. نسخه غربی این بازی و انتشار آن بر روی Steam هم تایید شده اما هنوز هیچ تاریخی برای این دو مورد ذکر نشده است.

FariD | اخبار | 13/11/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.