نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 04 تیر 1396
ساعت 13:11

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و تروفی DLC آن

5 از 5

تروفی DLC بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy آشکار شد

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy استودیوی Vicarious Visions در هنگام عرضه اش دارای تعدادی تروفی خواهد بود اما غیر از آن چیزهای دیگری نیز در راه است. فهرست تروفی که توسط Exophase ارائه شده است 2 تروفی اضافی را هم نشان می‌دهد که درواقع بخشی از Lost Treasures DLC خواهند بود.

تروفی نقره درواقع The Crown Jewel است که باید برای بدست آوردن آن، «جستجو و تخریب» انجام دهید. Ancient Antiquity تروفی طلا است که برای بدست آوردن آن باید «گذراندن دوره سخت» را تجربه کنید. استودیوی Vicarious Visions و کمپانی Activision هیچ کدام تاکنون در مورد این Lost Treasures DLC صحبتی نکرده اند.

این حقیقت را می‌دانیم که بازی اول Crash Bandicoot دارای DLC تروفی می‌باشد.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در تاریخ 30 ژوئن 2017 (8 مرداد 1396) برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد. همانطور که می‌دانید این عنوان شامل 3 بازی Crash Bandicoot ، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped می‌باشد که همگی آنها توسط استودیوی ناتی داگ و در عصر PlayStation One ساخته شده بودند.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy عنوانی در ژانر پلتفرم و در مد تک نفره است. مانند بازیهای اورجینال این سری، کاراکتر Crash با استفاده از تکنیک های پرشی و چرخشی برای شکست دشمن، ضربه به جعبه ها و جمع آوری آیتم ها استفاده می‌نماید.

م.حافظ | اخبار | 25/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.