نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 08 شهریور 1396
ساعت 16:23

اطلاعاتی درباره مراحل فرعی The Evil Within 2 منتشر شد

4.5 از 5

وظایف فرعی شما در The Evil Within 2 بیشتر فرم‌آزاد دارد

گشت و گذار و جست‌و‌جو در منطقه دیوانه‌وار STEM فقط محدود به پیدا کردن دختر سباستین نخواهد بود و بازیکنان در طول مسیر اصلی خود با مراحل اختیاری روبه‌رو خواهند شد که پس از تکمیل آن‌ها چیزهای خاصی را دریافت خواهند کرد. طبق ویدئو منتشر شده در کانال یوتیوب 4PlayersTVexklusiv، بعضی از این راه‌ها شما را به مرکز ترس‌ها هدایت می‌کند. (این ویدئو هم‌اکنون به درخواست بتسدا حذف شده است)

مدتی قبل آقای John Johanas (در مقام کارگردان بازی) مصاحبه‌ای با Game Informer انجام دادند و اطلاعاتی را درباره ماهیت کلی شهر Union و گستردگی ماموریت‌های فرعی بازگو کردند:

در شهر Union بازماندگان زیادی حضور ندارند و از این رو ماموریت‌های زیادی را هم نمی‌توانید بر عهده بگیرید. اما در طول بازی بازماندگانی را پیدا خواهید کرد که به شما نکته‌ایی می‌آموزند یا وظیفه‌ای می‌دهند که در آخر باعث می‌شود شانس زنده ماندن شما بیشتر شود.

او در ادامه گفت که بیشتر ماموریت‌های فرعی «حالت آزاد» دارند و توضیحاتی را درباره چگونگی استفاده سباستین از دستگاه ارتباطی خود برای شنیدن صداهای دنیای Union اعلام نمود:

وقتی که در حال کاوش و گشت و گذار در محیط بازی هستید، ناگهان سیگنال‌هایی را دریافت خواهید کرد که شاید شما را به چیز باارزشی هدایت کند. با این حال تمامی این صداها «چیزهای خوبی» نیستند. به ازای هر نفری که شما را به زیرزمینی سرشار از مهمات هدایت می‌کند، یک نفر هم وجود دارد که شما را به گوشه تاریک ناخودآگاه سباستین می‌برد.

The Evil Within 2 در تاریخ 21 مهر برای PS4,XB1 و PC روانه بازار خواهد شد. از طریق این لینک می‌توانید تریلر جدید این عنوان را مشاهده کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.