نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 04 مهر 1396
ساعت 02:15

توسعه‌دهندگان PUBG فعلا برنامه‌ای برای کمپین تک‌نفره ندارند

0 از 5

با وجود اینکه برندان گرین مشتاق ساخت بخش کمپین تک‌نفره برای PUBG است اما استودیوی Bluehole در حال حاضر وقت و منابع کافی برای این کار را در اختیار ندارد

آیا عنوان Playerunknown's battlegrounds می‌تواند بخش کمپین تک‌نفره داشته باشد؟ به عقیده‌ی برندان گرین یکی از خالقان اصلی PUBG، این احتمال وجود دارد ولی تیم سازنده در حال حاضر به ساخت این بخش فکر نمی‌کند.

اخیرا در یک برنامه‌ی پرسش و پاسخ در ردیت، برندان گرین راجب ایده‌ها و برنامه‌هایشان برای آینده‌ی بازی، و همچنین روند این عنوان صحبت کرده است. او آرزو دارد که در آینده برای بازی یک بخش کمپین تک‌نفره ساخته شود. گرین در صحبت‌هایش با هواداران درباره‌ی بخش‌هایی که پتانسیل اضافه شدن آن‌ها به بازی وجود دارد گفت:

من خیلی دوست دارم که یک کمپین تک‌نفره به بازی اضافه شود. من فکر می‌کنم جزیره‌ای که برای بازی ساخته‌ایم بستر مناسبی برای یک داستان هیجان‌انگیز خواهد بود. اما متاسفانه ما در حال حاضر زمان و منابع کافی برای ساخت این بخش در اختیار نداریم.

پس از آن برندان در اکانت توییتر خود برای جلوگیری از حدس و گمان‌ها پیرامون این قضیه اعلام کرد که آن‌ها در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت بخش کمپین ندارند.

استودیوی Bluehole در حال حاضر بسیار درگیر پشتیبانی از بازی فعلی است. آن‌ها اخیرا یک مپ صحرایی جدید برای بازی معرفی کرده‌اند. 

بازی Playerunknown's battlegrounds در حال حاضر برای PC عرضه شده است و به زودی برای Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.