نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 14:37

موفقیت سریع کمپین کیک‌استارتر Resident Evil 2 Board Game

0 از 5

موفقیت سریع کمپین کیک‌استارتر Resident Evil 2 Board Game در رسیدن به کمک‌های مالی مورد نظر

خالق بازی Dark Souls Board Game بازگشته است و به سراغ پروژه جدیدی رفته است. Steamforged Games در این هفته اقدام به ایجاد کمپین کیک‌استارتری برای بازی Resident Evil 2 Board Game نمود که در عرض یک ساعت به هدف صد و پنجاه هزار پوندی خود رسید و اکنون کمک‌های مالی 4500 حامی به 328440 پوند رسیده است.

این بازی قابلیت حضور 1 تا 4 بازیکن را خواهد داشت و به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت‌های محبوبی چون «کلیر ردفیلد» (Claire Redfield) و «ایدا وانگ» (Ada Wong) را انتخاب کنید. صفحه بازی تصویری از «شهر راکون» (Raccoon City) را نمایش می‌دهد.

با پرداخت 70 پوند مطمئن خواهید شد که بازی Resident Evil 2 Board Game را دریافت خواهید کرد اما با پرداخت 28 پوند اضافه قادر خواهید بود ست Malformations of G model و با پرداخت 20 پوند بسته Retro  را بدست آورید که شامل آثار هنری مشاهده شده در بازی اصلی است. در کنار پرداخت هزینه‌ای جهت دریافت بازی، همچنین قادر خواهید بود تا جهت ساخت این بازی مبالغی را نیز پرداخت کنید اما در ازای آن هیچ چیز بجز حس درونی خوب جهت به جریان انداختن مراحل تولید بدست نخواهید آورد.

در ارتباط با فرانچایز Resident Evil، شرکت کپکام در حال حاضر برروی نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 کار می‌کند که براساس اعلام این شرکت، مراحل ساخت آن از پایه صورت گرفته است.

فرشاد | اخبار | 27/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.