نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 13 مهر 1396
ساعت 16:50

بازی The Witcher 3: Wild Hunt به‌روزرسانی جهت پشتیبانی از پلی‌استیشن 4 پرو دریافت کرد

0 از 5

بازی The Witcher 3: Wild Hunt به‌روزرسانی جهت پشتیبانی از پلی‌استیشن 4 پرو دریافت کرد

استودیوی «سی‌دی پروژکت رد» (CD Projekt RED) به‌روزرسان جدیدی را برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر نمود که قابلیت پشتیبانی از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را فراهم خواهد کرد. این به‌روزرسانی جدید، نسخه بازی را به 1.51 تغییر داده و حجمی حدود 140 مگابایت دارد.

این به‌روزرسانی منجر به بهبود کیفیت بصری و افزایش نرخ فریم این بازی برروی پلی‌استیشن 4 پرو می‌شود. استودیوی سازنده در بیانیه‌ای اعلام کرد:

بله این بازی به‌روزرسانی را دریافت کرده است و اکنون قابلیت بهره‌مندی از مزایای قدرت اضافی این کنسول را خواهد داشت. زمانی که اقدام به اجرای بازی برروی پلی‌استیشن 4 پرو نمایید، بازی اصلی و کلیه محتوای اضافه آن از رزولوشن 4k پشتیبانی خواهند نمود.

باید توجه داشت با آنکه استودیوی سازنده به پشتیبانی از کیفیت 4k اشاره می‌کند اما ظاهراً این پشتیبانی بصورت نیتیو نیست گرچه این وضعیت در ارتباط با کنسول اکس‌باکس وان اکس متفاوت خواهد بود.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. به‌روزرسانی نیز جهت پشتیبانی این بازی از کنسول اکس‌باکس وان اکس در اواخر سال 2017 منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 05/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.