نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 25 آبان 1396
ساعت 14:51

برندن گرین: PUBG شایسته برنده شدن جایزه بهترین بازی سال نیست

0 از 5

برندن گرین: PUBG شایسته برنده شدن جایزه بهترین بازی سال نیست

چندی پیش، سازنده بازی PUBG، یعنی آقای برندن گرین، در یک مصاحبه (با حالتی کاملا فروتنانه) درباره بازی خود و احتمال برنده شدن جایزه بهترین بازی سال صحبت کرد.

بدون شک PlayerUnknown’s Battlegrounds یکی از بزرگترین بازی‌های امسال بوده است، ولی از آنجایی که بازی هنوز در مراحل Early Access به سر می‌برد، نامزد شدن آن در بخش «بهترین بازی سال» (در رویداد TGA) بسیار مضحک به نظر می‌رسد. تقریبا همه افراد دستاوردها و موفقیت‌های این عنوان را قبول دارند، اما شاید یک عنوانی که هنوز از نظر فنی مشکلاتی دارد و کامل نشده، شایسته این جایگاه نباشد.

به تازگی آقای برندن گرین در مصاحبه‌ای با سایت IGN، نظر خود را درباره این اتفاق مهم به اشتراک گذاشت. او اعلام کرد از آنجایی که بازی هنوز در مراحل Early Access قرار دارد، نباید جایزه بهترین بازی سال را کسب کند. گرین در ادامه گفت که امسال بازی‌های بهتری روانه بازار شده است.

با اینکه دوست دارم تیم ما این جایزه را برنده شود، ولی فکر می‌کنم امسال بازی‌های بهتری عرضه شده است.

امسال دو بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Horizon: Zero Dawn هم در کنار عنوان PUBG نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال شدند که هر یک شانس بالایی برای برنده شدن دارند. (Persona 5 و Super Mario Odyssey از دیگر نامزدهای این بخش هستند)

PlayerUnknown’s Battlegrounds یک ماه دیگر برای Xbox One عرضه خواهد شد و اگر تا سال دیگر نسخه کامل بازی در دسترس قرار بگیرد، احتمالا در سال آینده بار دیگر این عنوان در لیست بهترین بازی‌های سال خواهیم دید.

گرین در آخر اظهار داشت که دو بازی فوق را به اتمام رسانده (The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Horizon: Zero Dawn) و مطمئن نیست که PUBG لیاقت دریافت این جایزه را داشته باشد.

فکر می‌کنم آن‌ها احتمالا این جایزه را برنده خواهند شد. امیدوارم که آن‌ها برنده شوند.

PUBG همچنین در دو بخش «بهترین بازی در حال پیشرفت» و «بهترین بازی چند نفره» نامزد شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.