نویسنده: نریمان عبدی چهارشنبه، 08 آذر 1396
ساعت 22:00

گزارش اختصاصی بازی مگ از باکس آفیس ایران | فروش 1.2 میلیاردی خالتور در یک هفته

5 از 5

اختصاصی بازی مگ: گزارش باکس آفیس ایران

با گزارش دیگری از باکس آفیس ایران در خدمت همراهان بازی مگ هستیم. این هفته برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، سینمایی «خالتور» فروشی شگفت‌انگیز داشت و جایگاه خود را در جدول باکس آفیس تثبیت کرد.
در صورتی که انتظار می‌رفت سینمایی «قاتل اهلی» ساخته کارگردان باسابقه سینمای ایران، «مسعود کیمیایی» این هفته در صدر جدول قرار بگیرد؛ ولی فیلم کمدی خالتور با فروش شگفت‌انگیز 1.2 میلیاردی در هفته چهارم اکران خود نه تنها جای خود را در رتبه اول جدول باکس آفیس ثابت کرد بلکه با فروش کلی 2.9 میلیارد تومانی توانست در بین 10 فیلم پرفروش سال 1396 ایران قرار بگیرد.

گزارش اختصاصی بازی مگ از باکس آفیس ایران | فروش 1.2 میلیاردی خالتور در یک هفتهثبت با سند برابر است

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس، سینمایی «ثبت با سند برابر است» ساخته «بهمن گودرزی» قرار دارد. این فیلم در هفته اول اکران خود توانست 561.8 میلیون تومان فروش داشته باشد. در این فیلم کمدی «امین حیایی»، «مجید صالحی»، «نیوشا ضیغمی»، «سحر قریشی»، «پوریا پورسرخ» و تعدادی دیگر بازیگر معروف و سرشناس ایفای نقش می‌کنند.
آخرین ساخته مسعود کیمیایی، قاتل اهلی، با بازی «پرویز پرستویی» در هفته اول اکران خود توانست 546.78 میلیون تومان از گیشه سود داشته باشد. آخرین ساخته کیمیایی یک درام اجتماعی است که درباره زندگی سیاسی فردی به نام «حاج‌آقا دکتر جلال سروش» است. «پگاه آهنگرانی»، «لعیا زنگنه» و «پرویز پورحسینی» از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

گزارش اختصاصی بازی مگ از باکس آفیس ایران | فروش 1.2 میلیاردی خالتور در یک هفتهقاتل اهلی

در رتبه بعدی جدول باکس آفیس، سینمایی «خفه‌گی» ساخته «فریدون جیرانی» قرار دارد. این فیلم با فروش 267.43 میلیون تومان در هفته ششم اکران خود، نسبت به هفته قبل، دو پله سقوط کرده و در جایگاه چهارم قرار گرفته است. در جایگاه پنجم جدول، سینمایی «زرد» با دو پله سقوط نسبت به رده هفته گذشته خود قرار گرفته است. این فیلم توانست در هفته هشتم اکران خود 126.95 میلیون تومان درآمد داشته باشد.
باید دید در هفته‌های آینده وضعیت جدول فروش فیلم‌های سینمای ایران چگونه خواهد بود و خالتور تا چه زمانی می‌تواند به صدرنشینی خود در جدول فروش ادامه دهد. آنچه مسلم است این است که مردم بیشتر به تماشای فیلم‌های کمدی اقبال نشان داده و ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را صرفاً برای تفریح و خنده صرف کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.