نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 18 دی 1396
ساعت 11:00

کارگردان Spider-Man سه بار این بازی را تمام کرده است

1 از 5

یکی از کارگردان‌های Spider-Man می‌گوید که تاکنون 3 بار بازی را تمام کرده است

طراح بازی Marvel's Spider-Man، برایان هورتون 3 بار بازی را تمام کرده است که به گفته‌ی خودش تمام کردن هر دور چند روز طول کشیده است.

چند روز پیش، Insomniac Games اعلام کرد که به مدت دو روز بازیِ اکشن ماجراجویی و جهان بازِ جدید خود یعنی Marvel's Spider-Man را در معرض آزمایش قرار داده است. اکنون برایان هورتون که اخیرا به تیم Insomniac Games پیوست و به سمت مدیر طراحی بازی Spider-Man منصوب شده است، اطلاعات جدیدی را از این عنوان با هواداران در میان گذاشته است. هورتون سابقه‌ی کارگردانی Rise of The Tomb Rider را بر عهده دارد.

هورتون در حساب توییتر خود گفت که 3 بار Spider-Man را تمام کرده و هر بار کامل کردن بازی، چند روز وقت برده است. در ادامه توییت‌های وی را می‌خوانید:

برای سومین بار بازی Spider-Man رو تموم کردم. عاشق کارم هستم.

تموم کردن هر دور از بازی چند روز طول کشید. شب درازی رو در پش دارم. دوباره میرم سراغش. عالیه!

توییت هورتون نشان می‌دهد که هم اکنون می‌توان Marvel's Spider-Man را از ابتدا تا انتها بازی کرد. البته باید در نظر داشت که هنوز با یک محصول نهایی طرف نیستیم. بسیاری از توسعه دهنده‌ها علاقه به ساخت نسخه‌ای از بازی دارند که داستان را به طور کامل در اختیارشان قرار دهد؛ اما این نسخه کامل نیست و بسیاری از ویژگی‌ها و جزییات در آن قرار ندارد. برای مثال استودیوی Santa Monica نسخه‌ای از بازی جدید God of War را در دسامبر 2016 در اختیار داشت که داستان بازی از ابتدا تا انتها را شامل می‌شد.

یکی از دیگر موضوعات جالب توجه، مدت زمان لازم برای تمام کردن بازی است. هورتون می‌گوید تمام کردن یک دور از بازی Spider-Man چند روز برایش زمان برده اما واضح است که او تمام روز را برای بازی کردن وقت نمی‌گذارد. با اینحال می‌توان گفت که احتمالا با یک بازی نسبتا طولانی طرف هستیم. کریس ساسنووسکی، آزمایش کننده‌ی بازی جزییات بیشتری را در این رابطه ارائه کرده است. او می‌گوید که در طول آزمایش دو روزه‌ی Insomniac Games، اعضای این استودیو تمام روز را صرف بازی کرده‌اند:

بسیاری از مردم فکر می‌کنند من و همکارانم تمام روز را بازی می‌کنیم و به ازایش پول می‌گیریم. برای دو روز گذشته دقیقا همین اتفاق  رخ داده است. Spider Man جدید یک بازی فوق‌العاده است.

با جمع بندی تمام توصیفاتی که هورتون و ساسنووسکی از مدت زمان لازم برای تمام کردن بازی کرده‌اند؛ می‌توان از این مطمئن بود که حداقل که با یک بازی کوتاه سروکار نخواهیم داشت. این موضوع که هورتون بازی را ظرف چند روز تمام کرده است درحالیکه دوره‌ی آزمایشیِ Insomniac Games تنها دو روز طول کشید، نباید دور از انتظار باشد. بهرحال هورتون یک تازه وارد محسوب می‌شود و احتمالا به منظور آشنایی بیشتر با بازی زمان بیشری را با آن سر کرده است.

در بازی اسپایدرمن بازیکنان تمام جنبه‌های زندگی پیتر پارکر را تجربه خواهند کرد. آنها کنترل وی را هنگامی مرد عنکبوتی نباشد نیز بر عهده خواهند داشت. حتی گفته شده است که در برخی مواقع می‌توان مری جِین، معشوقه‌ی پیتر پارکر را نیز کنترل کرد.

Marvel's Spider-Man در سال 2018 و به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.