نویسنده: مهدی افتخاری سه شنبه، 01 خرداد 1397
ساعت 11:22

Rage 2 بجای Idtech از موتور Just Cause 3 استفاده خواهد کرد

0 از 5

عنوان بعدی از شرکت Bethesda در سری Rage، با موتور دیگری درست خواهد شد.

اطلاعات جدیدی از شوتر Bethesda، یعنی Rage 2 که محصول مشترک Id Software و Avalanche Studios(شرکت سازنده Just Cause) است، به دست ما رسید. فردی از کریستوفر ساندبرگ، رئیس شرکت Avalanche در توئیتر پرسید که بازی از چه موتوری استفاده می‌کند و در جواب ساندبرگ تایید کرد که بازی با موتور شرکت Avalanche در حال ساخت است. این خبر برای بعضی‌ها تعجب آور بود، زیرا اولین نسخه از Rage با موتور اصلی Id Software یعنی Idtech درست شده بود. نفر دیگری در توئیتر از ساندبرگ پرسید که آیا ممکن است Rage 2 با ترکیب دو موتور Id Software و Avalanche درست شود که ساندبرگ پاسخ این سوال را نداد.

موتور جهان باز شرکت Avalanche استفاده شده.

موتور شرکت Avalanche بنظر پیچیده می‌رسد و همچنین در Just Cause 3 قابلیت‌های جالب و هیجان انگیزی را به بازی اضافه کرد. سازندگان عنوان Just Cause 3، قبلا در یک مصاحبه خبری گفته بودند که این موتور چقدر به آن‌ها کمک کرد Just Cause بزرگ‌تر و بهتر شود.

Rage 2 اینگونه توصیف شده:

یک کارناوال قتل عام! این عنوان، یک بازی AAA است.

rage ed

Bethesda هنوز برای بازی تاریخ انتشاری را مشخص نکرده و فقط اعلام شده بازی در بهار 2019 به بازار عرضه خواهد شد. بازی مربوط به زمانی است که یک شهاب سنگ 80 درصد جمعیت زمین را از بین می‌برد:

گروه‌های بی‌رحم و ظالم در این دنیا پرسه می‌زنند و قدرتمندان ستمگر برای فرمانروایی تلاش می‌کنند. شما در نقش Walker هستید. آخرین جنگجوی Wasteland که برای حکمرانان یک تهدید به شمار می‌رود. خانه شما از شما گرفته شده و حال باید خشمگین برای آزادی و عدالت بجنگید.

به گفته Bethesda در کنفرانس آن‌ها در E3 که روز 10 ژوئن برگزار می‌شود، Rage 2 را خواهیم دید. شرکت Bethesda اخیرا گفته که این کنفرانس طولانی ترین کنفرانس آن‌ها خواهد بود. اگرچه، ما نمی‌دانیم بجز Rage چه چیز دیگری به نمایش گذاشته خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.