نویسنده: مهدی افتخاری سه شنبه، 29 خرداد 1397
ساعت 16:44

عنوان Spider-Man فعالیت‌های جانبی آزار دهنده نخواهد داشت

0 از 5

به گفته Insomniac، بازی جدید آن‌ها فعالیت‌های جانبی خسته کننده نخواهد داشت.

اوایل امروز شرکت اینزومنیک، میزبان یک پخش زنده در توئیچ بود که در آن در مورد تمامی فعالیت‌هایی که شما می‌توانید در عنوان جدید آن‌ها انجام دهید صحبت کردند. به نظر می‌رسد که تعداد این فعالیت‌ها بسیار زیاد باشد. از باس‌فایت‌ها گرفته تا چیزهای کوچک مانند Challengeهای بازی. اما یک چیز هست که در بازی وجود ندارد، ماموریت‌های آزار دهنده.

اگر به یاد داشته باشید در نسخه‌های قبلی Spider-Man، فعالیت‌هایی مانند تحویل سفارش پیتزا یا برگرداندن بادکنک‌های گمشده به بچه‌ها، مدام بازیکنان را آزار می‌دادند. این ماموریت‌های جانبی به عنوان Filler Content شناخته می‌شدند، یعنی فقط برای پر کردن وقت بازی بوجود آمده و هدف دیگری را نداشتند. خبر خوب این است که به گفته اینزومنیک، این ماموریت‌های بی معنی در بازی آن‌ها وجود ندارند.

در عوض، فعالیت‌های جانبی بهتری مانند مبارزه با مجرم‌هایی که در حال گشت و گذار در شهر نیویورک به آن‌ها برمی‌خورید یا جلوگیری از شکل گفتن جرم‌هایی که به طور تصادفی در بازی بوجود می‌آیند، در بازی قرار داده شده‌اند. فعالیت‌های کوچکتری مانند مسدود کردن نشتی‌های گاز سمی با پرتاب اشیاء، خنثی کردن بمب‌هایی که در نقاط مختلف نقشه کار گذاشته شده و یا Challengeهای مختلف هم وجود دارند.

اگرچه، این فعالیت‌های جدید هنوز هم یک نوع فیلر کانتنت به حساب می‌روند، چرا که از اهمیت چندان بالایی برخوردار نیستند و زیاد هیجان انگیز به نظر نمی‌رسند. اما در هر صورت، از هدف گرفتن بادکنک‌ها که بسیار کار زجر آوری بود بهتر هستند و ممکن است بازیکنان کمی از وقت خود را صرف انجام این فعالیت‌ها کنند.

بازی Spider-Man در تاریخ 16 شهریور برای PS4 و PS4 Pro به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.