نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 29 خرداد 1397
ساعت 20:12

Cyberpunk 2077 از واقعیت مجازی استفاده نخواهد کرد

0 از 5

CD Project درباره‌ی روند ساخت بازی اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت

هفته‌ی گذشته، شرکت CD Project اعلام کرد که بازی جدیدشان، Cyberpunk 2077، به صورت اول‌شخص دنبال خواهد شد؛ این اولین عنوان اول‌شخص سی‌دی پراجکت خواهد بود و حمایت بازی از هدست‌های واقعیت مجازی می‌تواند به غرق شدن بازیکنان در دنیای بازی کمک کند، اما ظاهراً این قابلیت در بازی حضور نخواهد داشت.

ساعاتی پیش، یکی از کاربران سایت reddit از صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک Cyberpunk 2077 درباره‌ی حضور قابلیت واقعیت مجازی پرسید و جواب این بود: VR شناسایی نشد. این پاسخ شکی در این مورد باقی نمی‌گذارد.

اخیراً آقای Marcin Iwiński، مدیر عامل کمپانی، با سایت Kotaku مصاحبه‌ای داشته و درباره‌ی مشکلات روند ساخت بازی صحبت کرده است. به گفته‌ی او، آن‌ها به فکر تولید همزمان Witcher 3 و Cyberpunk 2077 بوده‌اند اما موفق نشدند. به هرحال، به لطف پیش‌تولید قوی سایبرپانک، آن‌ها توانستند بعد از اتمام ویچر سه به سرعت به توسعه‌ی آن بپردازند.

فکر می‌کنم این نشانه‌ی وفاداری ما به کیفیت است، چون در تئوری ما می‌توانستیم این کار را انجام دهیم، اما دیگر ویچر 3 چیزی که الان هست نمی‌شد. و خب ما به فکر بسته‌های الحاقی بودیم، همه تلاششان را کردند و Blood and Wine حدود 40 تا 50 ساعت درآمد. این به لطف تیم کوچکی بود که روی سایبرپانک کار می‌کرد. قصد اولیه‌ی ما، شجاعت یا شاید ساده‌لوحی ما این بود که فکر می‌کردیم که "آره انجامش میدیم ولی خب نه انگار نمیشه!"

وقتمان هدر نرفت چون پیش‌تولید بسیار خوبی داشتیم و عجله‌ای در کار نبود. درباره‌ی دنیا و طرح‌های بازی و این مسائل خیلی فکر کردیم. این کار به آن‌ها کمک کرد تا بعد از اتمام ویچر 3، روند ساخت بازی بسیار سرعت بگیرد.

Cyberpunk 2077 طی مراسم E3 امسال نمایشی داشت و در زمان نامشخصی برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1397
    نظرها: 4
    تشکر: 0
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    سلام خواستم ی خسته نباشید عرض بکنم به تیم bazimag بابت زحماتی که میکشید و تشکر کنم برای سایت خوب شما,به امید پیشرفت روز افزون موفق باشید.واقعآ...صبر کردن برای این بازی داره سخت میشه.

    ‏SirGhas و ‏ArumYn از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: mamali
    سلام خواستم ی خسته نباشید عرض بکنم به تیم bazimag بابت زحماتی که میکشید و تشکر کنم برای سایت خوب شما,به امید پیشرفت روز افزون موفق باشید.واقعآ...صبر کردن برای این بازی داره سخت میشه.

    سپاس از شما دوست عزیز و ممنون از حمایتتون :vic:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.