نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 25 تیر 1397
ساعت 09:15

جشن گل فینال جام جهانی گریزمان یک اموتی Fortnite بود

0 از 5

به نظر می‌رسد که مهاجم تیم ملی فرانسه، از یک اموتی فورتنایت برای شادی پس از گل فینال جام جهانی استفاده کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که اگر مبحث فرهنگ عامه مطرح باشد، در دنیای گیم هیچ بازی نمی‌تواند به اندازه بازی «فورتنایت» پا به پای وقایع و ترندهای دنیای واقعی حرکت کند. بازیکنانی نظیر Drake یا اخیرا Roseanne Barr که ویدیوهای میلیونی خود از بازی را استریم می‌کنند، حالا در میان محبوب‌ترین چهره‌های مشهور در جهان محسوب می‌شوند. شب گذشته درحالی که تیم ملی فوتبال فرانسه موفق شد با حساب ۴ به ۲ کرواسی را در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شکست دهد، طرفداران به شکلی سورپرایزکننده شاهد یک شادی پس از گل عجیب از «آنتواین گریزمان»، مهاجم و بازی‌ساز تیم فرانسه بودند که پس از به ثمر رساندن گل پیروزی ۲ بر یک فرانسه از روی نقطه پنالتی، یکی از اموتی‌های معروف و البته بدنام بازی «Fortnite» را اجرا کرد. گریزمان درواقع بعد از زدن گل به سمت تماشاچی‌ها دوید و حرکت فورتنایتی «Take The L» را اجرا کرد.

در این زمینه البته این اولین باری نبوده که گریزمان شادی پس از گل خود را به این شکل ابراز کرده است و شاید منطقی باشد که این حرکت، بعد از اجرا در جریان بازی یک شانزدهم نهایی فرانسه با آرژانتین و همچنین در زمان پیروزی تیم اتلتیکو مادرید در «لیگ اروپا»، در رویداد فینال جام جهانی هم به نمایش در بیاید. به هر ترتیب، فینال جام جهانی فوتبال بزرگ‌ترین و پربازدیدترین رویداد ورزشی جهان بود و گریزمان یک روش مناسب و قانونی را در چنین رویدادی، برای اشاره به بازی فورتنایت از دست نداد. شما در ادامه می‌توانید این گل و شادی پس از گل گریزمان را نیز مشاهده کنید:

در زمینه این شادی پس از گل، البته همه هم از گریزمان خوشحال نیستند و با توجه به ماهیت این اموتی، در واقع این جشن گل به عنوان یک حرکت «بی احترامی» به تیم و طرفداران رقیب هم در نظر گرفته می‌شود. با این وجود، احتمالا اعتراضات این دسته از طرفداران به سختی به گوش گریزمان برسد، و این بازیکن درحال حاضر همراه با سایر هم‌تیمی‌های خود، شدیدا سرگرم جشن‌های قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستند.

قهرمانی در جام جهانی اخیر فوتبال برای فرانسه، به معنی دومین قهرمانی برای این کشور در تاریخ این رقابت‌ها و همچنین اولین قهرمانی آن‌ها در خارج از خاک فرانسه است. درحالی که واقعا هم مشخص نیست که آنتواین گریزمان خودش تجربه بازی فورتنایت را داشته باشد ولی طرفداران تیم ملی فرانسه، می‌توانند به زودی شاهد عرضه کیت‌ها و لباس‌های مخصوص تیم ملی فرانسه برای بازی فورتنایت باشند؛ در واقع به گفته اپیک گیمز، در طول چند روز آینده کیت‌های مخصوص تمامی تیم‌های جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را برای این بازی منتشر خواهد کرد.

در این زمینه، اشاره به سری بازی‌های FIFA نیز خالی از لطف نیست و با در نظر گرفتن اضافه کردن شادی‌های پس از گل مخصوص (خصوصا مورد پل پوگبا و جسی لیندگارد)، باید دید که آیا EA هم اقدام به قرار دادن شادی پس از گل فورتنایتی مخصوص آنتواین گریزمان در بازی‌های آینده سری فیفا خواهد کرد یا خیر.

بازی ژانر بتل رویال فورتنایت، در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، PC، نینتندو سوییچ و دستگاه‌های مبتنی بر iOS به شکل رایگان در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.