نویسنده: مهدی افتخاری دوشنبه، 25 تیر 1397
ساعت 19:21

CD Projekt Red: عنوان Cyberpunk 2077 یک شوتر اول شخص نیست

0 از 5

طبق گفته CD Projekt، سایبرپانک 2077 بیشتر یک RPG است تا یک FPS.

انتخاب دوربین اول شخص برای بازی سایبرپانک 2077، باعث شد بسیاری از طرفداران شرکت CD Projekt ابراز نگرانی کنند. بسیاری از افراد بر این باورند که بازی بیشتر مانند یک شوتر اول شخص خواهد بود تا یک بازی نقش آفرینی، اما اینطور نیست.

تیم سازنده چندین بار تاکید کرده که بازی جدید آن‌ها یک عنوان نقش آفرینی است و المان‌ها یک بازی نقش آفرینی را در خود دارد. به عنوان مثال، تیراندازی و کشتن دشمنان بر اساس مهارت‌ها و قابلیت‌های شخصیت اصلی بازی است. به این معنی که شما نمی‌توانید با یک گلوله دشمنان را از پا در آورید و دمیجی که به آن‌ها وارد می‌کنید به چندین چیز مانند قدرت دشمنان، قدرت شما، اسلحه‌ای که استفاده می‌کنید و فاکتورهای دیگری بستگی دارد.

Maciej Pietras، رئیس بخش انیمیشن‌های بازی، در مصاحبه خود با PCGamesN گفت:

مکانیزم‌های تیراندازی در بازی RPG محور هستند و بازیکن نمی‌تواند با شلیک یک گلوله کار دشمنان را تمام کند. شما می‌توانید نوار جان دشمنان را ببینید و بفهمید که چه مقدار دمیج به دشمنان وارد می‌کنید. و این دمیج بر اساس قابلیت‌ها و مهارت‌های شخصیتی است که شما خلق کرده‌اید.

به طور کلی می‌توان حدس زد که مبارزات بازی به مبارزات Fallout 4 شباهت دارند، یعنی در مرز بین اکشن و نقش آفرینی قرار خواهند داشت.

اخیرا اطلاعات زیادی در مورد سایبرپانک 2077 دستگیر ما شده است، مانند وجود المان‌های مخفی کاری در بازی، اطلاعاتی در مورد موسیقی و داستان آن، یا اینکه بازی یک سیستم انتخاب و عواقب عمیق و مناسب خواهد داشت و اینکه شاید برای مدت طولانی باید برای دیدن گیم پلی بازی صبر کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.