نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 08 مهر 1397
ساعت 16:00

داستان، بخش عظیمی از بازی Days Gone است

4 از 5

نویسنده و کارگردان بازی Days Gone، به تازگی مصاحبه جدیدی را پیرامون این بازی انجام داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان و نویسنده بازی Days Gone یعنی John Garvin ، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که روایت داستانی در این بازی، نقشی بسیار مهم را بازی می‌کند. بازی Days Gone، انحصاری بزرگ بعدی سونی است که قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

گزارش تاره که براساس مصاحبه اخیر گاروین با نشریه Official PlayStation Magazine صورت گرفته، او گفته که به عنوان هم نویسنده و هم کارگردان، سازنده همه بازی‌های قبلی استودیو Bend بوده؛ عناوینی که همگی آن‌ها به گفته این کارگردان مبتنی بر داستان و روایت داستانی بوده‌اند. به گفته او، پس در بازی جدید این استودیو نیز عنصر داستان، بخش عظیمی از Days Gone را شکل خواهد داد اما آن‌ها، در حال حاضر نمی‌توانند جزئیات بیشتری پیرامون این بخش به اشتراک بگذارند.

او همچنین در بخشی دیگر از صحبت‌ها، به دشمنان ویروسی در این بازی اشاره کرد که که به عنوان «فریکر» در دنیای بازی مورد اشاره قرار می‌گیرند. به گفته گاروین، این موجودات بیشتر باید به عنوان infected (مبتلا به عامل جهش‌زا) در نظر گرفته شوند تا به عنوان زامبی‌های معمولی. به گفته او، «در یک دید کلی پیرامون زامبی‌ها، این موجودات بیشتر شبیه infected هستند یعنی مثلا ۲۸ روز بعد از زامبی‌ها، که متفاوت با زامبی‌ها در مجموعه‌هایی نظیر Walking Dead هستند.» گاروین در قسمت دیگری از صحبت‌هایش، به گیم پلی بازی نیز اشاره کرد. به گفته او، سازندگان این امکان را پیدا کردند که در واقع یک «اکوسیستم» خلق کنند؛ حضور در یک دنیای جهان‌باز با چرخش پیوسته شبانه‌روز و حضور موجوداتی که باید بخورند، استراحت کنند، بنوشند و ... که همگی این‌ها در قالب فعالیت روزانه دسته‌ای این مخلوقات ساخته شده است.

بازی Days Gone از جمله بازی‌هایی بود که انتظار می‌رفت نمایش‌های ویژه‌ای در جریان رویداد Playstation Experience امسال داشته باشد؛ رویدادی که سونی اما مدتی پیش خبر از برگزار نشدن آن داد. با این حال پیرامون این بازی، اخیرا در بازی‌مگ مطالعه کردید که Days Gone حضور ویژه‌ای در جریان رویداد Brasil Game Show 2018 در ۱۸ مهر خواهد داشت. این عنوان، قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند امسال)، به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.