نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 22 تیر 1397 - 08:15
0 از 5

احتمال نقش‌آفرینی Nathan Fillion در فیلم Uncharted وجود دارد

به نظر می‌رسد نیتن فیلیون نیز در فیلم سینمایی اقتباسی از Uncharted حضور پیدا می‌کند.

در جدیدترین اخبار و شایعات سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ Nathan Fillion بازیگر کانادایی-آمریکایی هالیوود، همیشه به خاطر شباهت‌های ظاهری که به قهرمان اصلی سری «آنچارتد» یعنی «نیتن دریک» داشته، به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب طرفداران برای ایفای این نقش در «فیلم اقتباسی Uncharted» شناخته می‌شده است. این بازیگر به تازگی تصویر جدیدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که براساس برخی گزارش‌ها، حالا می‌توان شانس او برای ایفای نقش نیتن دریک را بسیار زیاد دانست. نیتن فیلیون بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی‌هایش در سینما و تلویزیون شهرت دارد ولی با دنیای گیمینگ نیز بیگانه نیست و به عنوان صداگذار، در برخی بازی‌های ویدیویی نیز حضور داشته است. شما در ادامه پست اینستاگرامی جدید او را همراه با یکی از جملات کلیدی و قدیمی سری آنچارتد مشاهده می‌کنید:

Sic Parvis Magna. 7/16/18

 nathanfillion instagram

در این پست شاهد تصویر یک خواننده رپ کانادایی به نام «دریک» هستیم که خود پست هم با پیام «Sic Parvis Magna» وهمچنین یک تاریخ نزدیک ارسال شده است؛ این جمله معروف در سری آنچارتد، به زبان لاتین به معنی «بزرگی از چیزهای کوچک شروع می‌شود» از «سر فرانسیس دریک» که شخصیت اصلی داستان یعنی نیتن دریک، در چند بازی اول ادعا می‌کرد که او از نوادگان سر فرانسیس بوده است. پست جدید فیلیون پرابهام و عمدا به شکل رمزی ارسال شده ولی به نظر می‌رسد که تصویری از یک رپر به نام «دریک» و ذکر جمله معروف سر فرانسیس و نیتن دریک، می‌تواند به معنی علاقه او برای ایفای نقش نیتن دریک در فیلم سینمایی اقتباسی Uncharted باشد. درباره Sic Parvis Magna، نیتن حتی یک حلقه منتسب به سر فرانسیس دریک هم پیدا کرده بود که این جمله روی آن حک شده بود.

گزارش‌ها البته همیشه درباره فیلم اقتباسی از سری Uncharted منظم و با قطعیت بالا نبوده است. اولین گزارش‌های رسمی از ساخت چنین فیلمی به سال ۲۰۱۰ برمی‌گردد، زمانی که گزارش شده بود در این فیلم، Mark Wahlberg نقش نیتن دریک را بازی می‌کند. با این حال پس از هشت سال گزارش‌های ضد و نقیض، اعلام شد که کارگردانی این فیلم را Joe Carnahan برعهده گرفته و دیگر بعید است که والبرگ در این اقتباس نقش‌آفرینی کند. در حالی که تا مدتی همچنان خبری از فیلم نبود، مدتی بعد گزارش‌هایی منتشر شد که از «تام هالند»، بازیگر نقش «اسپایدر-من» در فیلم‌های MCU به عنوان یکی از کاندیداهای نقش نیتن دریک یاد می‌شد. این گزارش زمانی جدی شد که هالند یک پست اینستاگرامی از خودش منتشر کرد، که مشغول انجام بازی «Uncharted: The Nathan Drake Collection» بود و ذکر کرده بود که این کار را «با هدف تحقیق» انجام می‌دهد. حالا نیز ظاهرا نیتن فیلیون، یک گزارش ضد و و نقیض دیگر درباره احتمال حضور در این فیلم سینمایی را منتشر کرده است.

در این زمینه، این احتمال وجود دارد که در قالب داستانی از نوع فلش‌بک و فلش‌فوروارد، هم از هالند و هم از فیلیون به عنوان بازیگران نقش نیتن نوجوان و مسن‌تر استفاده شود. همچنین این احتمال هم هست که فیلیون به کلی جایگزین هالند در داستان یک خطی احتمالی فیلم شود. در مجموع هر دو این احتمالات، برخلاف طرح اولیه کارگردان قبلی این فیلم یعنی Shawn Levy است، که قصد داشت در فیلم خودش «به ریشه‌های شخصیت نیتن دریک در زمان نوجوانی» بپردازد.

به هر ترتیب واقعا بعید است که پست جدید نیتن فیلیون، به چیزی غیر از درگیر شدنش با فیلم Uncharted ارتباط داشته باشد؛ اما در هر صورت باید تا زمان انتشار گزارش‌های رسمی و خبر قطعی در این زمینه، گزارش را به عنوان یک شایعه در نظر گرفت. در این زمینه هم پست جدید شامل یک تاریخ دقیق یعنی ۱۶ جولای (۲۵ تیر) است، و باید دید که آیا در آن تاریخ این گزارش تایید می‌شود یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.