نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 25 مهر 1397
ساعت 12:30

تریلر جدید بازی SoulCalibur VI با محوریت اصول اولیه مبارزه

0 از 5

شرکت باندای نامکو به تازگی تریلر جدیدی از بازی SoulCalibur VI منتشر کرده است که به اصول اولیه مبارزه در این عنوان می‌پردازد.

 در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) به تازگی تریلر جدیدی از عنوان مبارزه‌ای موردانتظار SoulCalibur VI منتشر کرده است. این تریلر شامل صحبت‌های «مارک هولیو» (Mark Julio) می‌شود که درباره اصول اولیه مبارزه برای کسانی که با سری SoulCalibur آشنایی نداشته و قصد خرید نسخه جدید بازی را دارند، صحبت کرده است. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را با دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی SoulCalibur VI اولین‌بار در جریان رویداد توکیو گیم شو سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد و قرار شد که در تاریخ ۲۷مهرماه ۹۷ (۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) در برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق استیم) در دسترس قرار گیرد. از جزییات این بازی می‌توان به حضور شخصیت گرالت آو ریویا به عنوان مبارزه مهمان در آن یاد کرد و همچنین تعدادی از شخصیت‌های محبوب نسخه‌های گذشته نیز در نسخه جدید بازی حضور پیدا کرده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.