نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 11 آبان 1397
ساعت 08:00

تریلر جدید Anthem با محوریت زره‌های Javelin

0 از 5

بایوور در جدیدترین گیم‌پلی تریلر بازی موردانتظار Anthem، انواع زره‌های Javelin این بازی را به نمایش گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو بایوور، یکی از تیم‌های بازی‌سازی محبوب و قدیمی است که قرار است با بازی Anthem، از بسیاری از فرمول‌های همیشگی خود فاصله بگیرد. آن‌ها با این بازی، اولین تجربه‌شان در ساخت یک بازی با دنیای اشتراکی و کاملا آنلاین را در کهکشانی کاملا جدید معرفی می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی گیم‌پلی در این بازی، البته نه دنیای اشتراکی، که نحوه گردش در این دنیا است؛ روشی که با استفاده از نوعی زره به نام Javelin انجام می‌شود و این گردش در محیط به سبک «Iron Man»، توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است.

BioWare اما از زمان معرفی بازی، گفته بود که در این بازی چند نوع Javelin مختلف و مهارت‌های اختصاص‌یافته به خودشان وجود دارد. در تریلر تازه‌ای که اخیرا توسط این استودیو منتشر شده، بایوور انواع مختلف این زره‌ها و همچنین مهارت‌ها و توانایی‌های هر کدام‌شان را به نمایش گذاشته است. شما در ادامه، این تریلر جدید را مشاهده می‌کنید.

احتمالا از میان مدل‌های مختلف نمایش داده شده در این گیم‌پلی تریلر، مدل Interceptor جالب توجه‌تر باشد؛ یک Javelin سرعتی و مجهز به دو شمشیر که در یک گیم‌پلی با ضرباهنگ سریع، بازیکن در محیط حرکت و دشمنان را از بین می‌برد. درباره این مدل البته می‌توان تشابهاتی هم با Bladedancer یا Spectral Blades در بازی Destiny هم مشاهده کرد. همچنین مثل سایر جاولین‌ها، این مدل نیز قادر به پرواز و چرخش در هوا و حملات هوایی نیز هست. از دیگر نکات مهم در تریلر، ملحقات متفاوت هر کدام از Javelin ها است که می‌توان برای هر کدام جداگانه تعیین کرد. به علاوه در تریلر جدید، شاهد گان‌پلی بازی نیز هستیم.

بایوور  چند روز پیش نیز لایواستریمی با محوریت نمایش‌های تازه از گیم‌پلی این بازی نیز به اشتراک گذاشته بود که می‌توانید آن را هم در بازی‌مگ مشاهده کنید. بازی Anthem که هم‌اکنون در مراحل توسعه خود در مرحله آلفا قرار دارد، قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.