نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 16:00

[X018] ویدیو جدید بازی Devil May Cry 5 به معرفی Void Mode می‌پردازد

5 از 5

در X018 مایکروسافت، ویدیو جدیدی از بازی Devil May Cry 5 با محوریت حالت Void منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 شرکت مایکروسافت (Microsoft) در کشور مکزیک برگزار شد، شرکت کپکام (Capcom) ویدیو جدیدی از بازی بسیار موردانتظار Devil May Cry 5 منتشر کرد. در این ویدیو، «هیدئاکی ایتسونو» (Hideaki Itsuno) و «مت واکر» (Mar Walker)، به ترتیب کارگردان و تهیه کننده بازی Devil May Cry 5، به معرفی حالت Void پرداختند که در واقع حالت آموزشی بازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا اسلحه‌ها، حرکت‌ها و دویل بریکر‌های مختلف را برای افزایش مهارت خود، امتحان کنند. در ویدیوی زیر شاهد نمایش ویژگی‌های تعدادی از دویل بریکر‌های ویژه بازی نظیر Mega Buster که از شخصیت مگامن الهام گرفته شده، هستیم.

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Devil May Cry 5 اولین‌بار در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2018 معرفی شد و مشخص شد که شخصیت نیرو یکی از پروتاگونیست‌های اصلی این عنوان اکشن موردانتظار خواهد بود. در انتها تریلر نیز ما شاهد تیزر کوتاهی از شخصیت محبوب دانته بودیم. در جریان رویداد گیمزکام اخیر، ما شاهد تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی در کنار مشخص شدن تاریخ انتشار آن بودیم. در انتهای این تریلر نیز ما شاهد تیزر دیگری از شخصیت دانته بودیم که اینبار وی را در محیط نبرد نشان می‌داد که موتور خود را به دو قسمت تقسیم کرده و شیاطین را از بین می‌برد. با فرا رسیدن رویداد توکیو گیم شو، مشخص شد که بازی Devil May Cry 5 دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود. کمی بعدتر نیز شرکت کپکام تریلر گیم‌پلی دیگری از بازی منتشر کرد که اینبار کاملا به شخصیت دانته پرداخته و در انتها نیز تیزری از شخصیت پروتاگونیست سوم بازی یعنی V به نمایش می‌گذارد.


هر آنچه که از بازی Devil May Cry 5 می‌دانیم


بازی Devil May Cry 5 اولین نسخه در خط داستانی اصلی مجموعه از زمان عرضه Devil May Cry 4 در سال ۲۰۰۸ میلادی، محسوب می‌شود. هر دو شخصیت‌های محبوب دانته و نیرو به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در DMC 5 بازگشته‌اند و به آن‌ها یک شخصیت عجیب جدید به نام V نیز اضافه شده است. داستان بازی‌ سال‌ها بعد از وقایع عنوان Devil May Cry 4 رخ می‌دهد؛ شخصیت نیرو دفتر شکار شیاطین خود را تاسیس کرده و شخصیت‌های دانته و وی نیز برای حل کردن اتفاقات رمزآلودی که در جهان رخ می‌دهند، در حال همکاری هستند.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.