نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 09:00

[X018] انتشار تریلر بسته الحاقی جدید Shadow Of The Tomb Raider

0 از 5

اسکوئر انیکس در آستانه انتشار بسته الحاقی The Forge برای بازی Shadow Of Tomb Raider، تریلر معرفی آن را در جریان XO18 به نمایش گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان لایواستریم XO18 مایکروسافت، سازندگان بازی Shadow Of The Tomb Raider اطلاعات جدیدی را درباره بسته الحاقی موردانتظار این بازی به اشتراک گذاشتند. در این بسته که «The Forge» نام دارد، بازیکنان می‌توانند به چند «مقبره - Tomb و چالش جدید» دسترسی داشته و حتی «امکان بازی کو آپ و مشارکتی» نیز برای همکاری در حل پازل‌ها به بازی اضافه می‌شود. در این ارتباط، اسکوئر انیکس تریلر معرفی این DLC را هم به اشتراک گذاشته که در آن، لارا کرافت باید در یک معبد باستانی در اعماق جنگل، به حل یک پازل بسیار پیچیده بپردازد. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته الحاقی The Forge را مشاهده کنید.

 

در The Forge، لارا و متحدانش یک مقبره جدید را در آمریکای جنوبی کشف می‌کنند که بار دیگر، خطر جدیدی می‌آفریند و دنیا را مجددا در ریسک قرار می‌دهد. همچنین این بسته الحاقی نیز مشابه برخی دیگر از DLC های بازی‌های قبلی این سری، مناطق و محوطه‌های قابل گردش کاملا جدیدی را به به بازی اصلی اضافه می‌کند که این، در کنار اضافه شدن موارد دیگر از جمله دشمنان و سلاح‌های جدید هم خواهد بود. نکته جالب‌تر، اضافه شدن امکان بازی Co Op به بازی پس از نصب The Forge است که بسیاری از مقبره‌ها و پازل‌ها، اینک با همکاری دو بازیکن نیز تکمیل و حل می‌شوند. غیر از این موارد و اضافه شدن محتواهای داستانی جدید، یک حالت جدید به نام Score Attack Mode نیز بواسطه آپدیت به بازی اضافه می‌شود. در این ماد، بازیکنان اجازه رقابت با یکدیگر از طریق گردش در محیط و کسب بالاترین امتیاز نسبت به رقیبان را پیدا می‌کنند.

گفتنی است که بسته الحاقی The Forge، اولین محتوای گسترش‌دهنده پس از عرضه و قابل بازی برای Shadow of the Tomb Raider است؛ بازی که قرار است در ادامه نیز شاهد دریافت چندین بسته گسترش‌دهنده دیگر باشد. در توضیحات دیگر این DLC، این موضوع نیز تایید شده که هرچند امکان انجام دادن کل این DLC به شکل مشارکتی با دوستان وجود دارد، ولی همچنان امکان بازی کردن به شکل تک‌نفره نیز در دسترس قرار دارد. نمایش تریلر تازه، در جریان رویداد اختصاصی مایکروسافت یعنی X018 صورت گرفت؛ در این ارتباط، خبرهای دیگری نیز پیرامون این رویداد منتشر شده که از آن جمله، تصاحب دو استودیو دیگر توسط مایکروسافت و اضافه شدن ۱۶ بازی دیگر از جمله پابجی، Hellblade و Agents of Mayhem به سرویس XBox Game Pass را در بازی‌مگ مطالعه کردید.

بسته الحاقی The Forge در روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) برای این بازی عرضه می‌شود. این DLC از طریق خریداری سیزن پس بازی و یا خرید جداگانه با قیمت ۵ دلار قابل دریافت است. بازی Shadow Of The Tomb Raider نیز هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.