نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 14 آذر 1397
ساعت 10:00

ویدیو گیم‌پلی جدید بازی Resident Evil 2 با محوریت ادا وانگ

4.5 از 5

شرکت کپکام ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Resident Evil 2 با محوریت شخصیت ادا وانگ منتشر کرد.

بازی Resident Evil 2 یکی از موردانتظارترین عناوینی محسوب می‌شود که برای عرضه در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است. ما تاکنون ویدیو‌های زیادی از شخصیت‌های لیان اسکات کندی و کلیر ردفیلد در این بازسازی مشاهده کردیم، اما طرفداران مجموعه علاقه زیادی به مشاهده گیم‌پلی‌هایی از دیگر شخصیت‌های فرعی بازی هستند. ادا وانگ نیز یکی از این دسته شخصیت‌هاست که اولین‌بار در تریلر توکیو گیم شو بازی رزیدنت اویل ۲ معرفی شد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کپکام ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی با محوریت ادا وانگ منتشر کرد.

در ارتباط با ادا وانگ، اول از همه در این ویدیو، ما شاهد تصاویری از وی در کنار لیان اسکات کندی هستیم که در حال قدم زنی در خیابان‌های شهر راکون سیتی هستند و درباره برنامه‌های‌اش صحبت می‌کنند. در ادامه ویدیو نیز گیم‌پلی شخصیت ادا دیده می‌شود که وی را در حال هک کردن یک دستگاه برای نابود کردن یک هواکش نشان می‌دهد. در کنار این‌ها، ادا وانگ تنها شخصیتی نیست که در ویدیو جدید بازی Resident Evil 2 به وی پرداخته می‌شود؛ صحنه‌ای کوتاه به معرفی شخصیت رابرت کندو، صاحب اسلحه فروشی کندو در شهر راکون سیتی، می‌پردازد که جلوی راه لیان سبز می‌شود و سعی دارد که وی را متوقف کند. در انتها ویدیو نیز ما شاهد گیم‌پلی دیگری از لیان کندی در فاضلاب‌های شهر هستیم که با هیولایی جدید روبه‌رو می‌شود. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Resident Evil 2 در تاریخ پنجم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.