نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 17 بهمن 1397
ساعت 12:00

حضور Kabal و D'Vorah در بازی Mortal Kombat 11 تایید شد

استودیو ندررلم حضور دو شخصیت Kabal و D'Vorah را در بازی Mortal Kombat 11 تایید کرد.

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) تایید کردند که شخصیت‌های Kabal و D'Vorah در بازی Mortal Kombat 11 حاضر خواهند بود.

در جریان استریم زنده Kombat Kast که شب گذشته برگزار شد، شخصیت Kabal به صورت کامل در بازی Mortal Kombat 11 معرفی شد. برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌دانند، گفتنی است که این شخصیت اولین‌بار در عنوان Mortal Kombat 3 معرفی شد و دارای دو Hooksword است که منجر به ضربات ترکیبی کشنده‌ای می‌شوند. وی از زمان معرفی تاکنون، در نسخه‌های مختلفی از بازی‌های مورتال کمبت حضور داشته که آخرین آن‌ها به نسخه سال ۲۰۱۱ میلادی برمی‌گردد که وی به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس بود. به گفته «اد بون» خالق سری بازی‌های Mortal Kombat، شخصیت Kabal تنها یکی از چندین شخصیت‌ موردعلاقه طرفداران است که در آینده به این بازی اضافه خواهند شد. در ادامه شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی رسمی Kabal را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

کمی بعد و در جریان برنامه اینساید ایکس‌باکس ماه فوریه ۲۰۱۹ میلادی، اد بون تایید که شخصیت D'Vorah نیز به دنبال Kabal، در عنوان Mortal Kombat 11 حاضر خواهد بود. این شخصیت اولین‌بار در عنوان Mortal Kombat X، به عنوان خدمتکار اول Kotal Kahn در Outworld معرفی شد. D'Vorah از حشرات مختلف و قابلیت‌های الهام گرفته شده از روی این موجودات، برای از بین بردن دشمنان خود استفاده کند. متاسفانه گیم‌پلی‌ای از این شخصیت منتشر نشده و استودیو ندررلم در حال حاضر، به انتشار تنها یک تصویر از این شخصیت بسنده کرده است.

maxresdefault 3

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیش از عرضه رسمی اما یک بتا اختصاصی از بازی روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در ماه مارس برگزار می‌شود که فقط پیش‌خریدکنندگان به آن دسترسی دارند. گفتنی است که نسخه جدید از سری مورتال کمبت دارای نسخه Premium Edition است که در کنار بازی اصلی، شامل Kombat Pack می‌شود که دسترسی به تمامی محتویات آینده را برای خریدار میسر می‌سازد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.