نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 18 بهمن 1397
ساعت 12:00

تریلر جدید بازی Jump Force با محوریت دو شخصیت جدید

حضور شخصیت‌های Jotaro Kujo و Dio در بازی Jump Force تایید شد.

0 از 5

بعد از معرفی در نسخه هفته گذشته از مجله Weekly Shonen Jump، شرکت باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، حضور دو شخصیت «دیو براندو» (Dio Brando) و «جوتارو کوجو» (Jotaro Kujo) را در بازی مبارزه‌ای Jump Force تایید کرد. این دو شخصیت از سری مانگا‌های JoJo’s Bizarre Adventure به بازی اضافه می‌شوند. باندای نامکو همچنین تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی منتشر کرده است که مبارزه میان این دو شخصیت را به نمایش می‌گذارد و شباهت زیادی به مبارزه آنان در انیمه JoJo’s Bizarre Adventure: Stardust Crusaders دارد. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

باندای نامکو همچنین تریلر دیگر از بازی Jump Force در صفحه توییتر خود منتشر کرد که مبارزه شخصیت‌های «کاگویا اتزوتسوکی» (Kaguya) و «گارا» (Gaara) را به نمایش می‌گذارد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را نیز مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

حضور دو شخصیت Gaara و Kaguya، در کنار «کاکاشی هاتاکه» (Kakashi Hatake) و «بوروتو اوزوماکی» (Boruto Uzumaki) از دنیای «ناروتو» (Naruto)، حدود چند هفته پیش تایید شد و در ادامه نیز تریلری با محوریت آن‌ها و همچنین، معرفی شخصیت «دای» (Dai) از مانگا‌های Dragon Quest: The Adventures of Dai منتشر شد.

بازی Jump Force قرار است در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.