نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 فروردين 1398
ساعت 10:00

کلیپ جدید Avengers Endgame یک سکانس کامل فیلم را نمایش می‌دهد

در کلیپ جدید Avengers Endgame، اعضای اونجرز از نحوه شکست تانوس می‌گویند

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ مارول استودیوز به تازگی اولین کلیپ از فیلم سینمایی موردانتظار Avengers Endgame را منتشر کرده است. این فیلم گرچه دنباله مستقیم فیلم Avengers: Infinity War محسوب می‌شود، ولی از نظر داستانی قرار است حکم یک پایان‌دهنده و فرجام برای بیش از ۲۰ فیلم قبلی دنیای سینمایی مارول (MCU) هم باشد.

در کلیپ جدیدی که از فیلم Avengers Endgame منتشر شده، شاهد یک سکانس کوتاه یک دقیقه‌ای از فیلم هستیم که محوریت آن، بحث اعضای گروه«انتقام‌جویان (Avengers)» برای مقابله با «تانوس»، ضدقهرمان بزرگ دنیای داستانی MCU است. در جریان این بحث، شخصیت‌های اصلی مارول از جمله ثور، کاپیتان آمریکا، بروس بنر، کاپیتان مارول و ... نیز حضور دارند و در انتهای سکانس هم شاهد مواجهه جالب ثور و کاپیتان مارول هستیم، که در تریلر قبلی هم مشاهده شده بود.

شما در ضمن تماشای کلیپ جدید Avengers Endgame، در ادامه متن بخش‌هایی را مطالعه خواهید کرد که باعث اسپویل شدن داستان فیلم Avengers: Infinity War می‌شود.

 

به توجه به صحبت‌های اعضای گروه اونجرز، به نظر تانوس در یک مقطع زمانی جدیدتر از فیلم Infinity War مجددا از «سنگ‌های ابدیت» استفاده کرده، و همین باعث شده تا این گروه نیز مصمم‌تر از قبل به دنبال پیدا کردن راهی برای متوقف کردن تانوس باشند. با در نظر گرفتن اینکه کاپیتان مارول نیز به عنوان عضو تازه‌وارد به تیم اونجرز ملحق شده، این تیم ظاهرا قصد دارد از طریق شکست دادن تانوس و کسب سنگ‌های ابدیت، وسپس با کمک همین سنگ‌ها کارهای تانوس را خنثی کنند. گفتنی است که در فیلم Infinity War، گروه از هم پاشیده اونجرز تلاش کرد تا در برابر تانوس و هدف او یعنی جمع‌آوری هر شش سنگ ابدیت بایستد که درنهایت شکست خوردند. تانوس اما پس از پیروزی، با یک حرکت و استفاده از همه سنگ‌ها، به هدف قدیمی خود یعنی به نصف رساندن جمعیت موجودات زنده در کهکشان دست پیدا کرد. به این ترتیب منظور بروس بنر در کلیپ از پایان قبلی، اشاره به پایان همراه با شکست اونجرز بود و در این فیلم، این گروه قصد دارد تا با استفاده از همان سنگ‌ها کهکشان را به حالت قبل برگردانند.

در فیلم Avengers Endgame علاوه بر ستارگان فیلم‌های قبلی، شخصیت‌های جدیدتر از جمله بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، جرمی رنر در نقش هاک آی/رونین و پل راد در نقش مرد مورچه‌ای نیز به گروه اونجرز ملحق می‌شوند. این فیلم، قرار است از روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) اکران سراسری خود را شروع کند و چند ماه بعد، مارول آماده اکران فیلم بعدی MCU یعنی Spider-Man: Far From Home خواهد شد. گفتنی است که مارول و MCU هم‌اکنون نیز در دوره اکران فیلم «کاپیتان مارول» قرار دارند که مدتی پیش، موفق به عبور از مرز فروش ۱ میلیارد دلاری در باکس‌آفیس جهانی نیز شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.