نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 اسفند 1398
ساعت 09:00

پلاتینیوم گیمز با انتشار یک تیزر معرفی از Project G.G رونمایی کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ PlatinumGames با نمایش یک تیزر کوتاه، رسما از بازی بعدی هیدکی کامیا با عنوان Project G.G رونمایی کرد.

استودیو ژاپنی و خوشنام PlatinumGames که مدتی پیش وب‌سایت مرموزی را با عنوان «4» راه‌اندازی کرده بود، اخیرا از یک پروژه جدید به کارگردانی هیدکی کامیا پرده‌برداری کرده است. این بازی که فعلا با عنوان Project G.G شناخته می‌شود، به عنوان دنباله معنوی برای Viewtiful Joe و The Wonderful 101 معرفی شده و قرار است اولین بازی استودیو باشد که توسط خود پلاتینیوم‌گیمز توزیع می‌شود. معرفی این بازی از طریق یک تیزر کوتاه بوده که شما در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

 

برای Project G.G که بازیکن ظاهرا کنترل یک شخصیت بزرگ و غول‌پیکر را برعهده می‌گیرد، اطلاعات چندانی در دسترس قرار نگرفته و پلتفرم‌های مقصد و تاریخ عرضه آن نامشخص است. کامیا به عنوان کارگردان بازی، به این نکته اشاره کرده که این پروژه هنوز راه طولانی تا تکمیل فاصله دارد. این بازی برای استودیو، خصوصا از این نظر بسیار مهم است که قرار است برای اولین بار بدون نیاز به توافق با ناشران دیگر و توسط خود Platinum منتشر شود. به علاوه این بازی توسط یک تیم جدید صدنفره در توکیو ساخته می‌شود. هیدکی کامیا در رابطه با اهمیت بازی گفت:

در چهاردمین سال از زمان تاسیس شرکت، ما برای این هدف کار کردیم که سرانجام بازی بسازیم و عرضه کنیم که کاملا متکی به دارایی‌های اختصاصی خود Platinum باشد. حالا ما سرانجام به این هدف اولیه دست پیدا کردیم... Project G.G با بقیه عناوین ما متفاوت است. برخلاف همه بازی‌های دیگری که تاکنون تولید کردیم، این پروژه به شکل صد در صدی متعلق به PlatinumGames است. همه چیز از داستان و شخصیت‌ها تا طراحی کلی بازی و نحوه تبلیغات و بازاریابی، پلاتینیوم گیمز کنترل کاملی روی پروژه دارد.

لازم به ذکر است که عناوین PlatinumGames به شکل تاریخی به صورت سفارشی از جانب دیگر کمپانی‌ها تولید می‌شده و این استودیو همواره برای ساخت عناوین دنباله یا تعیین پلتفرم مقصد برای بازی‌هایش با محدودیت مواجه بوده است.

همان‌طور که اشاره شد، PlatinumGames مدتی پیش از راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید خبر داد، که اشاره به چهار بازی جدید و در صف معرفی بود. با توجه به معرفی The Wonderful 101: Remastered، حالا بازی Project G.G دومین پروژه معرفی شده از این چهار عنوان در نظر گرفته می‌شود. پیرامون The Wonderful 101: Remastered نیز شرکت پلاتینیوم‌گیمز حالا زمان عرضه و پلتفرم‌های مقصد را معرفی کرده و به این ترتیب، این بازی قرار است در ۱۹ می (۳۰ اردیبهشت ۹۹) در آمریکا، ۲۲ می (۲ خرداد ۹۹) در اروپا و ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد ۹۹) در ژاپن برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.