نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 خرداد 1399
ساعت 18:00

ویدیو جدید ویژگی‌های جدید کنترلر DualSense را نمایش می‌دهد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان رویداد اخیر PS5، سونی ویدیو جدیدی از DualSense را هم به نمایش گذاشت که ویژگی‌های این کنترلر را نمایش می‌دهد.

رویداد شب گذشته PS5: The Future of Gaming سونی، طبق اعلام قبلی با تمرکز روی بازی‌هایی بود که قرار است در کنسول جدید سونی اجرا شوند. در این رابطه و علیرغم نمایش انبوهی از بازی‌های بزرگ و کوچک، سونی چند نمایش غیر مرتبط با بازی‌ها نیز داشت که رونمایی از طراحی نهایی کنسول PlayStation 5 نقطه اوج این برنامه بود. جدای از این رونمایی، سونی یک ویدیو کوتاه هم برای معرفی ویژگی‌های جدید کنترلر کنسول یعنی DualSense نمایش داد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

ویدیو جدید، اصولا نمایشی از همه ویژگی‌های بزرگی است که تاکنون برای این کنترلر تایید شده است؛ قابلیت‌هایی نظیر haptic feedback که موتور جدید لرزشی کنترلر محسوب می‌شود، و به گفته سونی عملکرد بسیار دقیق‌تری به نسبت موتورهای Rumble در کنتررهای قبل دارد. قابلیت‌های adaptive triggers، motion sensing و میکروفون داخلی در کنار اسپیکر نیز از دیگر ویژگی‌هایی هستند که در ویدیو اخیر برجسته شدند.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت نهایی پلی‌استیشن 5 فاش نشده، ولی این کنسول مطابق اعلام قبلی در دوره تعطیلات پایانی سال 2020 وارد بازار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.