نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 مرداد 1399
ساعت 14:30

بازی STALKER 2 به صورت رسمی معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر جدید بازی STALKER 2 در جریان رویداد اخیر Xbox Games Showcase از فضاسازی تاریک بازی خبر می‌دهد.

بازی STALKER 2 محصول استودیو GSC Game World، اولین بار چند سال پیش رونمایی شد و البته طرفداران از آن زمان تاکنون شاهد خبر یا نمایش جدیدی از بازی نبودند. این شرایط البته شب گذشته و در جریان پخش رویداد دیجیتالی Xbox Games Showcase تغییر کرد، و استودیو اوکراینی تریلر سینماتیک جدیدی را از این بازی به نمایش گذاشت. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

STALKER 2 یک بازی شوتر اول شخص و در ژانر وحشت محسوب می‌شود. تریلر اخیر گرچه به صورت سینمایی و فاقد سکانس گیم‌پلی بود، ولی به خوبی توانسته تا فضاسازی رعب‌آور و تاریک دنیای بازی را به تصویر بکشد. این دنیا که در محدوده نیروگاه تخریب‌شده و بدنام چرنوبیل قرار دارد، در بخش‌هایی از تریلر شامل یک محدوده جنگلی، سازه‌ها و ساختمان‌های رها شده و درحال نابودی و ... می‌شود. گفتنی است که  نمایش ندادن گیم‌پلی پس از سال‌ها خاموشی از جانب استودیو، موضوعی است که با بازخوردهای منفی طرفداران مواجه خواهد شد.

STALKER 2 همچنین اولین بازی سری خواهد بود که برای ایکس‌باکس عرضه می‌شود. یا حتی می‌توان گفت اولین بازی از این مجموعه که برای کنسول‌های بازی خانگی منتشر خواهد شد، چون تا پیش از این، عناوین این سری فقط برای پی‌سی منتشر می‌شدند. در هر صورت، طرفداران همچنان باید منتظر خبرهای بعدی باشند چون هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.