نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 دی 1399
ساعت 09:00

انتشار تیزر گیم پلی In-Engine از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازندگان بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 اخیرا تیزر کوتاهی از گیم‌پلی این عنوان را مبتنی بر نسخه داخل موتور بازی‌سازی آن منتشر کردند.

از زمان معرفی S.T.A.L.K.E.R. 2 مدت زمان نسبتا طولانی می‌گذرد و این بازی نیز پس از مدتی سکوت، درنهایت حضور کوتاه اما مهمی در رویداد Xbox showcase داشت. علیرغم انتشار مطالب و نمایش‌های مختلف، البته طرفداران هنوز دقیقا درباره خود بازی و وقایع آن اطلاعات چندانی دریافت نکردند. هرچند در این رابطه در رویداد اخیر ایکس‌باکس مشخص شد که این عنوان قرار است به صورت انحصاری کنسول‌های Xbox Series X|S منتشر شود. در حالی که هنوز ابهامات زیادی درباره بازی وجود دارد، اخیرا سازندگان تیزر کوتاهی از گیم‌پلی این بازی را بر اساس نسخه داخل موتور بازی‌سازی آن منتشر کردند. شما در ادامه این تیزر را مشاهده می‌کنید.

 

تیزر بسیار کوتاه و کم‌تر از یک دقیقه‌ای S.T.A.L.K.E.R. 2 که با عنوان Skif منتشر شده، البته شکل و شمایلی سینماتیک دارد چون بر اساس خروجی نسخه قابل تجربه در کنسول نیست، و به صورت In-Engine مستقیما از موتور بازیسازی برداشت شده است. در این تیزر همان‌طور که مشاهده شد، بازیکن در قالب یک کاراکتر از زاویه دید اول شخص در محیطی متروکه به نام The Zone می‌دود. در این ویدیو همچنین المان‌هایی نظیر تغییر شرایط آب و هوا و سایر افکت‌های گرافیکی نیز قابل توجه هستند.

در حالی که هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای S.T.A.L.K.E.R. 2 تعیین نشده، اخیرا گزارش‌هایی از انتشار بازی برای سال 2021 مطرح شده بود. این بازی قرار است برای Xbox Series X|S و PC منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.