نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 دی 1401
ساعت 09:00

انتشار تریلر سینمایی بازی Hogwarts Legacy

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Hogwarts Legacy به عنوان یک بازی جهان‌باز، اکشن و نقش‌آفرینی از دنیای جادویی هری پاتر حدود بیست روز دیگر منتشر خواهد شد و در این فاصله، سازندگان بازی Avalanche Software و Portkey Games به تدریج جزئیات بیشتری را نیز از آن به اشتراک خواهند گذاشت. به همین مناسبت، تریلر جدید و سینماتیک این عنوان نیز حالا منتشر شده و شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

 

در این ویدیو شاهد پرواز یک جغد هستیم که مسیر خود از قلعه هاگوارتز را دنبال و لوکیشن‌های این محل، و در ادامه دیگر بخش‌ها نظیر جنگل ممنوعه، کمپ جادوگران سیاه، یک اژدها و حتی یک محوطه برفی و طوفانی را پشت سر می‌گذارد. این جغد که حامل یک نامه است، درنهایت آن را برای یک شخصیت می‌فرستد که به نظر کاراکتر کنترل شده توسط بازیکن است. لازم به ذکر است که هر بازیکن امکان ساختن تا چهار شخصیت مجزا را دارد و روند ساخت هر کاراکتر نیز شامل جزئیات زیاد ظاهری و ... می‌شود.

بازی Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.