نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 25 آبان 1396
ساعت 14:20

تماشا کنید: تریلر جدیدی از نسخه Nintendo Switch مجموعه بازی Resident Evil Revelations منتشر شد

4.33 از 5

تریلر جدیدی از نسخه Nintendo Switch بازی‌های Resident Evil Revelations 1 و Resident Evil Revelations 2 منتشر شد

شرکت کپکام امروز تریلر جدیدی از بازی Resident Evil Revelations 1 و Resident Evil Revelations 2 منتشر نمود و در آن به نمایش ویژگی‌های منحصر بفرد نسخه Nintendo Switch آن‌ها پرداخت.

در این تریلر دو دقیقه‌ای شاهد نحوه اجرای این دو بازی به روش‌های مختلفی خواهید بود اما تمرکز اصلی آن بر روی نمایش نحوه عملکرد کنترلرهای Joy-Con جهت اعمال کنترل‌های حرکتی قرار گرفته است، بطور مثال شما قادر خواهید بود تا بوسیله کنترلر سمت راست اقدام به هدف گیری و خشاب گذاری سلاح خود نموده و زمانی که در دام دشمنان گرفتار شده‌اید، با لرزاندن کنترلر چپ، اقدام به فرار نمایید.

نسخه Switch مجموعه بازی Resident Evil Revelations همچنین روش‌های مختلفی را جهت استفاده از حالت co-op محلی در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بطور مثال شما قادرید تا یکی از کنترلرهای Joy-Con را به دوست خود اختصاص دهید.

بازی Resident Evil Revelations Collection در آمریکا به قیمت 40 دلار بفروش خواهد رسید و شامل دو عنوان Resident Evil Revelations و کلیه بسته‌های الحاقی می‌شود که برای آن‌ها عرضه شده‌اند اما اگر علاقه‌مند به خرید مجزای این دو عنوان باشید، هر یک از آن‌هابه قیمت 20 دلار بصورت دیجیتالی بفروش خواهند رسید.

در ادامه شاهد تریلر جدید منتشر شده خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 16/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.