نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 29 آذر 1396
ساعت 13:00

رویداد جدید بازی For Honor از فردا آغاز می‌شود

0 از 5

مشاهده کنید تریلر هنگام عرضه رویداد زمستانه بازی For Honor با نام The Frost Wind Festival

کمپانی Ubisoft همچنان به حمایت و پشتیبانی اش از بازی For Honor ادامه می‌دهد. قرار است رویداد جدیدی با محتوای زمستانه از فردا به مدت محدودی برای این بازی در دسترس قرار گیرد که شامل ویژگی های بسیاری نیز خواهد بود. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

رویداد جدید برای بازی For Honor تحت عنوان The Frost Wind Festival که محتوایی زمستانه دارد قرار است از فردا مورخ 21 دسامبر 2017 (برابر با 30 آذر 1396) در دسترس قرار گیرد. رویداد زمستانه The Frost Wind Festival شامل تجهیزات جدید، هیجان های جدید و سلاح های جدید خواهد بود. البته مدت زمان در دسترس قرار گرفتن این رویداد محدود است و فقط تا روز 4 ژانویه 2018 (برابر با 14 دی 1396) امکان پذیر می‌باشد.

شاید بهترین مورد اضافه شده بواسطه رویداد The Frost Wind Festival مد جدید Ice Brawlers باشد. در حالت Ice Brawlers دو گیمر بر روی یک دریاچه منجمد و یخ زده مبارزه خواهند کرد. یخ موجود بر روی این دریاچه رفته رفته شکاف خواهد برداشت و شکسته خواهد شد. بنابراین شما باید در حین مبارزه با دشمن، زیر پای خود را به دقت در نظر داشته باشید. تریلری نیز به مناسبت عرضه رویداد The Frost Wind Festival منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید.

عنوان For Honor از نوع بازی های مبارزه هک اند اسلش است که در اوایل سال 2017 برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد.

م.حافظ | تریلر | 20/12/2017

ویدئو

تریلر هنگام عرضه رویداد زمستانه بازی For Honor با نام The Frost Wind Festival
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.