نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 26 بهمن 1396
ساعت 13:38

اولین تریلر رسمی انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شد

0 از 5

در تریلر جدید انیمیشن The Incredibles 2 الاستیگرل در مرکز داستان قرار دارد و آقای شگفت‌انگیز خانه‌دار است

سرانجام سال‌ها انتظار برای دنباله انیمیشن شگفت‌انگیزان (The Incredibles) در این تابستان به‌پایان می‌رسد؛ بیش از یک دهه است، که پیکسار ما را با خانواده‌ی شگفت‌انگیز آشنا کرده است و از آن موقع زمزمه‌ها و درخواست‌های زیادی مبنی بر ساخت دنباله‌ای از این انیمیشن شنیده می‌شد. این فیلم سال‌ها روند تکاملی خود را برای تولید می‌پیمود، اما اخیرا جزئیات کمی از آن آشکار شد.

اولین تیزر شگفت‌انگیزان که سال قبل منتشر شد، به‌سختی جزئیاتی از فیلم را نشان می‌داد و از روی آن نمی‌توانستیم متوجه چیز زیادی شویم؛ بااین‌وجود، این تیزر تبدیل به پربازدیدترین تریلر انیمیشنی تاریخ شد.

به‌هرروی طرفداران باید بیشتر صبر می‌کردند تا شاهد تریلری کامل‌تر در مقایسه با اولین تیزر باشند؛ به لطف المپیک زمستانی 2018 و طرفداران زیاد این بازی‌ها، سرانجام دیزنی یک تریلر جدید از این دنباله منتشر کرد.

انتشار این تریلر در المپیک زمستانی 2018 درواقع استارتی بر کمپین بازاریابی انیمیشن شگفت‌انگیزان 2 است؛ در این تریلر تمرکز بر روی کاراکتر الاستیگرل (با صداپیشگی هالی هانتر) است و همچنین ما متوجه می‌شویم که بعد از قضایای فیلم نخست چه اتفاقاتی برای خانواده پار رخ داده است.

تریلر دقیقا بلافاصله بعد از پایان فیلم نخست را نشان ‌می‌دهد، یعنی جایی‌ که مرد زیرزمینی به شهر حمله می‌کند؛ ما سپس صحنه‌های اکشنی با حضور آقای شگفت‌انگیز را مشاهده می‌کنیم، همچنین این تریلر ما را با شخص مرموزی به ‌نام وینستون دیوور (با صداپیشگی باب ادنکیرک) که قصد دارد بار دیگر ابرقهرمانان را به دوران اوج خود بازگرداند، آشنا می‌کند؛ وینستون برای این کار از الاستیگرل کمک می‌گیرد و می‌خواهد تا او جلودار این قضیه باشد. الاستیگرل نیز با کمال میل قبول و لباس به‌روز شده‌ی دوران مستقلی خود را بر تن می‌کند و باب را همراه با بچه‌ها تنها می‌گذارد، به‌این‌ترتیب آقای شگفت‌انگیز پرستار بچه‌ها می‌شود.

باب باید در حل تمرینات ریاضی دش به او کمک و همچنین حواس خود را جمع کند تا قدرت تازه آشکارشده‌ی جک جک را تحت کنترل داشته باشد؛ به نظر آقای شگفت‌انگیز بسیار بی‌قرار است و به‌سختی تمامی این مسئولیت‌ها را تحمل می‌کند.

این تریلر جزئیات جدیدی از فیلم را مشخص کرد و همچنین نشان داد که ما شاهد صحنه‌های خنده‌دار زیادی در دنباله‌ی جدید خواهیم بود؛ البته هنوز جای خالی‌های زیادی راجع به این طرح وجود دارد، که به‌احتمال زیاد آن‌ها در برنامه‌های بازاریابی آینده پر خواهند شد، اما اکنون تمام چیزی که می‌دانیم برگشت خانواده‌ی پار و آمادگی آن‌ها برای موارد بیشتر است.

در ادامه شاهد تریلر جذاب و دیدنی انیمیشن شگفت‌انگیزان 2 باشید.

ویدئو

اولین تریلر رسمی انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شد
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.