نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 11 اسفند 1396
ساعت 21:32

تریلر گیم‌پلی Harry Potter: Hogwarts Mystery منتشر شد

1.5 از 5

تریلر گیم‌پلی Harry Potter: Hogwarts Mystery

تقریبا ماه گذشته بود که اولین تریلر بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery منتشر شد. حالا و پس از گذشت این مدت، اولین تریلر گیم‌پلی این عنوان به اشتراک گذاشته شد.

Harry Potter: Hogwarts Mystery اواخر سال 2017 معرفی شد و قرار شد که کمپانی Portkey Games این اثر را برای دستگاه‌های Android و iOS منتشر کند. تریلر منتشر شده، به طرفداران این اجازه را می‌دهد که نگاهی اجمالی به گیم‌پلی بازی بیندازند تا متوجه شوند دقیقا باید انتظار چه چیزی را داشته باشند. 

 

 

Portkey Games در سال 2017 توسط شرکت برادران وارنر تاسیس شد و در همان زمان، این ناشر دو بازی را برای دستگاه‌های موبایل معرفی کرد که قرار است تا در سال 2018 عرضه شوند. اولین اثر Harry Potter: Wizards Unite نام داشت که استودیو Niantic وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفت؛ این استودیو در گذشته Pokemon Go را برای دستگاه‌های موبایل منتشر کرده بود.

دومین اثر هم Harry Potter: Hogwarts Mystery نام گرفت که قرار شد به وسیله استودیو Jam City توسعه بیابد. این استودیو در سال 2010 بنیان‌گذاری شد و پس از آن بازی‌های رایگانی مثل Panda Pop و Cookie Jam را منتشر کرد.

Harry Potter: Wizards Unite قرار است مثل بازی‌های قبلی Niantic سبک واقعیت افزوده داشته باشد. در حالی که Harry Potter: Hogwarts Mystery کاملا متفاوت است و در ژانر بازی‌های نقش‌آفرینی داستان‌محور قرار می‌گیرد. در این عنوان، بازی‌کنان در نقش دانش‌آموزان مدرسه هاگوارتز قرار می‌گیرند و اتفاقات داستان هم قبل از وقایع کتاب‌ها جریان دارد.

در این تریلر کوتاه می‌توانیم ببینیم که بازیکنان بر اساس انتخاب خود می‌توانند در هر یک از گروه‌هایی که می‌خواهند عضو شوند و در کلاس‌ها حاضر شوند و جادوها را یاد بگیرند. همین‌طور در طول تریلر شخصیت‌های آشنای دنیای کتاب‌ها هم حضور داشتند که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند.

 با اینکه تریلر بخش ساخت کارکتر را نشان نمی‌دهد، اما گفته شد که بازیکنان می‌توانند کارکتر خودشان را بسازند.

با اینکه بازی استودیو Niantic تا قبل از نیمه دوم 2018 منتشر نمی‌شود، اما امکان دارد که Hogwarts Mystery زودتر روانه بازار گردد. با این حال هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.