نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 23 اسفند 1396
ساعت 17:37

اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

5 از 5

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار اولین تریلر رسمی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر شد

قرار است دنیای جادوگران بسیار پیچیده‌تر شود؛ کمپانی برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل والد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) را منتشر کرد که در آن ما شاهد آغاز درگیری‌هایی حماسی هستیم که برای همیشه دنیای هری پاتر جی. کی. رولینگ را تغییر می‌دهد.

داستان این فیلم بعد از حوادث فیلم نخست Fantastic Beasts و دهه‌ها قبل از به دنیا آمدن والدین هری پاتر رخ می‌دهد و تمامی ماجراها از شهر نیویورک به پاریس منتقل و دنبال می‌شود؛ ما همچنین نگاهی به هاگوارتز می‌اندازیم، جایی که آلبوس دامبلدور (با بازی جود لا) شاگرد سابقش نیوت اسکمندر (با بازی ادی ردمین) و دوستانش را مامور می‌کند تا برای دستگیری جادوگر شرور گلرت گریندل والد (با بازی جانی دپ) به او کمک کنند.

embed 5aa7f68d44807

این جادوگر سیاه موفق شد که از زندان کنگره جادویی ایالت متحده آمریکا فرار کند؛ او در نظر دارد که ارتشی از جادوگران اصیل و خالص تشکیل دهد و با کمک آن‌ها دنیای موگل‌ها را به تسخیر خود درآورد.

طرفداران سرسخت و قدیمی هری پاتر می‌دانند که تمامی این‌ها موجب یک جنگ بین دوستان سابق دامبلدور و گریندل والد می‌شود و این جنگ دنیای جادوگران را کاملا به لرزه می‌اندازد؛ بااین‌حال بعد از فیلم The Crimes of Grindelwald قرار است سه دنباله دیگر از این عنوان ساخته شود و ما جزئیات بیشتری را از این درگیری‌ها شاهد خواهیم بود.

کارگردان Fantastic Beasts دیوید ییتس برای برعهده گرفتن وظیفه کارگردانی ششمین فیلم خود در دنیای جادویی رولینگ بازگشته است؛ او کار خود را با این دنیای جادویی با فیلم هری پاتر و محفل ققنوس (Harry Potter and the Order of the Phoenix) آغاز کرد و در دو قسمت آخر مجموعه فیلم‌های هری پاتر، یعنی هری پاتر و یادگاران مرگ (Harry Potter and the Deathly Hallows) نیز حضور داشت.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند عبارت‌اند از: کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، ازرا میلر، زوئی کراویتز، کالوم ترنر، کلودیا کیم، کارمن اجوگو و جسیکا ویلیامز.

این فیلم در تاریخ 16 نوامبر 2018 (25 آبان 1397) بر روی پرده سینماها به نمایش درمی‌آید؛ در ادامه شاهد اولین تریلر منتشرشده از این فیلم باشید.

ویدئو

اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.