نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 25 مرداد 1397
ساعت 09:00

تریلر جدید Marvel’s Spider-Man با محوریت دنیای جهان‌باز نیویورک

5 از 5

Insomniac Games به تازگی یک تریلر جدید از بازی Spider-Man با محوریت نمایش دنیای جهان‌باز نیویورک منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این روزها بسیاری منتظر جدیدترین محصول استودیو اینسامنیاک گیمز یعنی بازی Marvel’s Spider-Man هستند. اخیرا کمپین تبلیغاتی بزرگی نیز پیرامون این بازی شکل گرفته و با هر چه نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه بازی، سونی و اینسامنیاک هایپ‌ها درباره بازی را شدت می‌دهند. اینسامنیاک پس از انتشار تریلر لانچ بازیدر حدود یک ماه مانده به عرضه آن، به تازگی نیز یک تریلر جدید از بازی منتشر کرده که محوریت آن، نمایش دنیای جهان‌باز و خیره‌کننده شهر نیویورک، همراه با یک گفتگوی جذاب میان اسپایدر من و ژورنالیست مشهور یعنی Jonah Jameson است.

در طول این تریلر که شامل سکانس‌های گیم‌پلی جدیدی نیز می‌شود، مرد عکبوتی/اسپایدر من به عنوان «دوست هم‌محلی نیویورکی‌ها» در جای جای این شهر گشت و گذار می‌کند که این شامل محله‌ها، لوکیشن‌های شناخته شده و شیرجه‌های معروف اسپایدی در مکان‌های خیالی موجود در کامیک بوک‌ها مانند «برج انتقام‌جویان» نیز می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو جدید از بازی را نیز مشاهده کنید:

نکته جالب در خصوص این تریلر، مکالمه طنزآمیز میان اسپایدر من و J. Jonah Jameson از ابتدا تا انتهای آن است. Jameson ژورنالیستی در دنیای اسپایدر من است که همیشه با رفتارهای مرد عنکبوتی مشکل داشته و او را در رسانه‌ها بدنام می‌کرده است. در این مکالمه که در قالب برنامه رادیویی Just the Facts صورت می‌گیرد، مرد عنکبوتی خودش را «پیتر پترسون» معرفی می‌کند! و در مقابل اتهامات یک طرفه جیمسون سعی می‌کند از خودش دفاع کند. همچنین بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی نیز در تریلر دیده می‌شود که شامل لوکیشن‌های تحقیقاتی، باز شدن کوله پشتی قدیمی پیتر پارکر که پر از آیتم‌های خاطره‌انگیز است، اکشن‌های جدید و مبارزات و همچنین تشکر و همراهی نیویورکی‌ها با اسپایدر من به خاطر کارهای مفیدی است که در شهر انجام داده، که این هم ظاهرا باعث عصبانیت Jameson می‌شود!

بازی Marvel's Spider-Man قرار است در روز ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.