نویسنده: فرزین احمدی شنبه، 01 دی 1397
ساعت 10:38

راهنمای پیدا کردن همه اسلحه‌ها در Red Dead Redemption 2 مطلب ویژه

4.63 از 5

راهنمای پیدا کردن تمام اسلحه‌ها در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 به تازگی توسط کمپانی محبوب Rockstar عرضه شده و توانسته موفقیت‌های قسمت قبلی این بازی را تکرار کند و در دل بسیاری از هواداران صنعت بازی‌های ویدیویی جا باز کند. در متن پیش رو با محل و نحوه پیدا کردن اسلحه‌های مختلف این بازی آشنا می‌شویم. همچنین شما می‌توانید نقد Red Dead Redemption 2 را در بازی مگ بخوانید. 

62 نوع سلاح مختلف در بازی Red Dead Redemption 2 وجود دارد. راهنمای حاضر، موقعیت تمامی سلاح‌های موجود در این بازی را به شما نشان خواهد داد. برای تکمیل بازی به صورت صد در صد، تنها لازم‌ است 48 سلاح مختلف را بیابید.​ خوشبختانه نیازی به پیدا کردن تمامی سلا‌ح‌ها ندارید، توجه کنید که برای برداشتن برخی تنها یک بار فرصت دارید و ممکن است از دست‌شان بدهید.

​بعضی از سلاح‌ها به سادگی از اسلحه‌فروشی‌ها قابل خریداری هستند، برخی به عنوان پاداش انجام ماموریت به شما تعلق می‌گیرند و یا در جهان بازی می‌توان کشف‌شان کرد؛ برخی دیگر از سلاح‌ها نیز با پیشرفت در بازی و آنلاک کردن ماموریت‌ها به صورت خودکار به شما داده می‌شوند. همیشه می‌توانید مهمات بیشتری (و همینطور مهمات ویژه) خریداری کنید و یا از روغن اسلحه به منظور تعمیر و تمیزکاری سلاح خود استفاده کنید.

برای مشاهده وضعیت خود در تعداد سلاح‌های یافت شده، می‌توانید به Pause Menu، بخش Progress و زیر بخش Compendium مراجعه و تعداد سلاح‌های پیدا شده را در Weapons مشاهده کنید. 

سایر مطالب در مجموعه مقالات راهنمای بازی Red Dead Redemption 2: 

دسته‌بندی و ​بررسی اجمالی:

  • قرمز = سلاح‌های از دست دادنی
  • سبز = سلاح‌هایی که در اسلحه فروشی‌ها قابل خریداری هستند و یا به صورت خودکار به شما تعلق می‌گیرند، راجع به این گروه جای نگرانی نیست.
  • آبی: سلاح‌هایی که در جهان بازی یافت می‌شوند یا به عنوان پاداش انجام ماموریت به شما تعلق می‌گیرند

هفت تیرها (Revolvers)

  1. هفت تیر Cattleman - با این اسلحه بازی را شروع خواهید کرد.
  2. هفت تیر Flaco - در ماموریت غریبه The Noblest of Men, and a Woman، پس از شکست یکی از تفنگداران افسانه‌ای به نام Flaco Hernandez، این اسلحه را بردارید.
  3. هفت تیر Granger - در ماموریت غریبه The Noblest of Men, and a Woman پس از شکست یکی از تفنگداران افسانه‌ای به نام Emmet Granger، این اسلحه را بردارید.
  4. هفت تیر Double-Action - از جایی به بعد در فصل دوم، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  5. هفت تیر Algernon - بعد از اتمام ماموریت داستانی "A Gilded Cage"، این سلاح را می‌توانید در شمال سنت دنیس پیدا کنید، Algernon به‌عنوان پاداش ماموریت جانبی Duchesses and other Animals به شما تعلق خواهد گرفت. پاداش دهنده این ماموریت Algernon Wasp می‌باشد، او را در گلخانه‌ای که پشت خانه‌ای بزرگ و آبی رنگ است، می‌توانید پیدا کنید.​ او از شما می‌خواهد موجودات عجیب و غریبی (Exotics) برای او پیدا کنید.
  6. هفت تیر Schofield - از جایی به بعد در فصل دوم، این اسلحه قابل خریداری خواهد بود. همچنین در هنگام سرقت از داروخانه‌ای در شهر Valentine، در اتاق پشتی داروخانه این اسلحه را می‌توانید در یک جعبه پیدا کنید.
  7. هفت تیر Otis Miller - در شمال Cholla Springs، محدوده نیو آستین در غار کوچکی صندوقی وجود دارد که می‌توانید این اسلحه را آنجا پیدا کنید. البته شما تنها زمانی که به بخش داستانی Epilogue رسیده باشید، می‌توانید به آن مکان -که بخشی از نقشه گنج Torn است- است بروید.red dead redemption 2 weapon guide 1red dead redemption 2 weapon guide 2
  8. هفت تیر Calloway - در انتهای ماموریتی از غریبه‌ها‌ The Noblest of Men, and a Woman، بعد از اتمام سیر داستانی تفنگداران افسانه‌ای، اسلحه شخصی را که با او دوئل داشتید، پس از پیروزی بردارید. مطمئن شوید که حتما این اسلحه را بر می‌دارید درغیراینصورت در قسمت‌های بعدی این اسلحه قابل دستیابی نیست.
  9. هفت تیر Micah - بعد از بخش دوم Epilogue به منطقه Mount Hagen برگشته و این اسلحه را از روی جسدی یخ‌زده بردارید.red dead redemption 2 weapon guide 3
  10. هفت تیر John’s Cattleman - خودبخود به شما تعلق خواهد گرفت.
  11. هفت تیر High Roller Double-Action - تنها پس از کشف یکی از گنج‌های مشخص GTA Online، که توسط این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای شما ارسال خواهد شد. بعد از اینکه گنج مورد نظر را در GTA V Online پیدا کردید، به صورت خودکار و پس از ماموریت A Strange Kindness در فصل دوم، این سلاح به شما تعلق می‌گیرد

تپانچه‌ها (Pistols)

  1. تپانچه Volcanic - از جایی به بعد در فصل اول، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  2. تپانچه Semi-automatic - از جایی به بعد در فصل چهارم، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  3. تپانچه Mauser - از جایی به بعد در فصل پنجم، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  4. تپانچه Midnight - در ماموریت غریبه The Noblest of Men, and a Woman بعد از شکست یکی از تفنگداران افسانه‌ای به‌نام Billy Midnight، سلاح را بردارید. به این نکته دقت کنید که این اسلحه به شدت از دست دادنی می‌باشد.

تفنگ‌های شکاری (Rifles)

  1. رایفل Varmint - از جایی به بعد در فصل اول، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  2. رایفل Springfield - از جایی به بعد در فصل اول، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  3. رایفل Bolt-Action - در فصل سوم بصورت خودکار این اسلحه به شما اعطا می‌گردد.

مسلسل‌ها (Repeaters)

  1. مسلسل Carbine - در فصل اول، بصورت خودکار این اسلحه به شما اعطا می‌گردد.
  2. مسلسل Lancaster - در فصل دوم، بصورت خودکار این اسلحه به شما اعطا می‌گردد.
  3. مسلسل Litchfield - در فصل ششم، بصورت خودکار این اسلحه به شما اعطا می‌گردد.

شاتگان‌ها (Shotgun)

  1. شاتگان Double-Barreled - می‌توانید در هر جایی از بازی این اسلحه را خریداری کنید.
  2. شاتگان Sawed-off - در فصل اول، بصورت خودکار این اسلحه به شما اعطا می‌گردد.
  3. شاتگان Pump-Action - از جایی به بعد در فصل دوم، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  4. شاتگان Semi-Auto - از جایی به بعد در فصل چهارم، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  5. شاتگان Repeating - از جایی به بعد در فصل ششم، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  6. شاتگان Rare - در ابتدای فصل دوم، در شمال آنزبرگ مردی را داخل کلبه‌ای پیدا می‌کنید که این اسلحه را در اختیار دارد. این شخص از غریبه‌ها خوشش نمی‌آید، بنابراین به محض ورود به شما شلیک خواهد کرد. اسلحه وی را پس از اینکه حسابش را رسیدید، بردارید. توجه کنید که شما تنها یک بار شانس تصاحب این اسلحه را دارید.

اسنایپرها (Sniper Rifles)

  1. اسنایپر Rolling Block - از جایی به بعد در فصل دوم، این اسلحه در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  2. اسنایپر Rare Rolling Block - در فصل سوم، در طی ماموریتی توسط یک تک تیرانداز مورد هدف قرار خواهید گرفت. بعد از اینکه تک تیرانداز را کشتید، اسلحه را بردارید. به این نکته توجه داشته باشید که تنها در طول این ماموریت فرصت تصاحب این اسلحه را خواهید داشت.
  3. اسنایپر Carcano - بعد از اینکه ماموریت Goodbye, dear friend را به سرانجام رساندید، می‌توانید این سلاح را از هر جایی خریداری کنید.

کمان (Bows)

  1. کمان Bow - در این بازی تنها یک نوع کمان وجود دارد که به صورت خودکار در اوایل بازی به شما داده خواهد شد.

سلاح‌های پرتابی (Throwables)

  1. چاقوی پرتابی - در اوایل ماموریت‌های انجامی، بصورت خودکار این سلاح به شما اعطا می‌گردد.
  2. تبر Tomahawk - از جایی به بعد در فصل دوم، این سلاح در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  3. آتش‌زا Incendiary - از جایی به بعد در فصل سوم، این سلاح در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  4. تبر باستانی (Ancient Tomahawk) - در شرق Wapiti Indian Reservoir واقع در دره Calumet، می‌توانید این سلاح را پیدا کنید.red dead redemption 2 weapon guide 4red dead redemption 2 weapon guide 5
  5.  دینامیت (Dynamite) - در فصل اول، بصورت خودکار این سلاح به شما اعطا می‌گردد.
  6. بطری آتش‌زا (Fire Bottle) - با پیشروی در خط داستانی بازی، به صورت خودبخودی این سلاح به inventory شما اضافه می‌گردد. البته می‌توانید از فروشنده‌های Fence هم این سلاح را خریداری کنید.
  7. بطری آتش‌زا Volatile - با ارتقا دادن به دست می‌آید.
  8. دینامیت Volatile - با ارتقا دادن به دست می‌آید.
  9. چاقوی پرتابی بهبود یافته - با ارتقا دادن به دست می‌آید.
  10. چاقوی پرتابی سمی - با ارتقا دادن به دست می‌آید.
  11. تبر بهبود یافته - با ارتقا دادن به دست می‌آید.
  12. تبر برگشتنی (Homing Tomahawk) - با ارتقا دادن به دست می‌آید.

سلاح‌های نزدیک‌بُرد (Melee Weapons)

  1. دست خالی (Unarmed) - از ابتدای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  2. چاقوی شکار (Hunting Knife) - از ابتدای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  3. پتک کوچک (Hatchet) - از جایی به بعد در فصل پنجم، این سلاح در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  4. شمشیر شکسته دزد دریایی (Broken Pirate Sword) - در بخش جنوبی پل Saint Denis، جزیره‌ای وجود دارد که به این جزیره بروید، درون قایق شکسته‌ای‌ که آن‌جا لنگر گرفته می‌توانید این شمشیر را بردارید.red dead redemption 2 weapon guide 6red dead redemption 2 weapon guide 7
  5.  قمه (Machete) - از جایی به بعد در فصل پنجم، این سلاح در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  6. چاقوی Civil War - می‌توانید آن را داخل صندوقی واقع در زیرزمین Fort Brennand، جنوب‌ غربی Van Horn پیدا کنید. داخل یکی از خانه‌های Fort نردبانی پیدا خواهید کرد که به زیرزمین Fort Brennand راه دارد و می‌توانید از این به این سلاح دست یابید.red dead redemption 2 weapon guide 8red dead redemption 2 weapon guide 9
  7. چاقوی استخوان آرواره (Jawbone Knife) - به عنوان پاداش پیدا کردن تمامی 30 استخوان دایناسور به شما تعلق می‌گیرد.
  8. چاقوی تیغه-پهن (Wide-Blade Knife) - از روی جسدی در معدن Beryls-Dream، غرب منطقه Mount Shann می‌توانید این اسلحه را بردارید. از قسمت جنوبی می‌توانید وارد معدن شوید. ابتدا با Plunger (دستگاهی با دسته بلند) ورودی معدن را منفجر کرده، و سپس وارد معدن شوید. داخل این معدن تاریک، جسدی مسلح را پیدا کنید. اگر فانوسی همراه دارید، برای روشن کردن معدن استفاده کنید (از قسمت weapon wheel زیربخش melee weapon این آیتم را می‌توان انتخاب نمود).red dead redemption 2 weapon guide 10red dead redemption 2 weapon guide 12
  9. چاقوی Antler - از روی جسد خرسی واقع در شمال غربی مزرعه Hanging-Dog می‌توانید این سلاح را بردارید.red dead redemption 2 weapon guide 21red dead redemption 2 weapon guide 11
  10. خنجر Ornate - از Nosferatu (خون آشام) ساکن Saint Denis این سلاح را دریافت خواهید کرد. شما باید پنج علامت در اطراف Saint Denis پیدا کنید (قسمت جنوبی فروشگاه عمومی، کوچه‌ی قسمت شرقی نمایش، کوچه پشتی تسلیحات فروشی، محدوده انبار منطقه جنوب Trapper، جنوب Saloon). سپس زمان را تا نیمه‌شب به جلو بکشید، حال موقعیت مکانی ملاقات شما با Nosferatu در Journal شما قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید تا زمانی که توسط ماموران قانون تحت تعقیب هستید، نباید بهیچ وجه با Nosferatu ملاقات کنید، در غیر این صورت دسترسی شما به او قطع خواهد شد.
  11. پتک کوچک Stone - تنها پس از کشف یکی از گنج‌های مشخص GTA Online، برای شما در دسترس خواهد بود، دقت کنید که حتما باید حساب اجتماعی Rockstar شما در هردو  بازی GTA-Online و RDR2 یکی باشد. بعد از یافتن گنج موردنظر در GTA Online، در جنگلی واقع در بخش شمال دریاچه Owanjila می‌توانید این سلاح را پیدا کنید.red dead redemption 2 weapon guide 10
  12. پتک کوچک Rusted Double Bit – بر روی تنه درختی در Annesburg، کمی متمایل به قسمت شمالی معدن زغال سنگ، می‌توانید این اسلحه را پیدا کنید.red dead redemption 2 weapon guide 13red dead redemption 2 weapon guide 14
  13. پتک کوچک Viking – درون قبر قدیمی وایگینک واقع در انتهای جنوبی دره Roanoke (شمال غربی Annesburg) می‌توانید این اسلحه را پیدا کنید.red dead redemption 2 weapon guide 15red dead redemption 2 weapon guide 16
  14. پتک کوچک Rusted Hunter - مابین Elysian Pool و O’Creagh’s Run روی تنه درختی نزدیک به کلبه‌ای، این پتک را خواهید یافت.red dead redemption 2 weapon guide 17red dead redemption 2 weapon guide 17
  15. پتک کوچک Hunter – در بخش جنوبی Window Rock روی تنه درخت نزدیک به کلبه‌ای، این پتک را پیدا خواهید کرد.red dead redemption 2 weapon guide 22red dead redemption 2 weapon guide 23
  16. پتک کوچک Hewing - در گوشه جنوبی Moonstone Pond روی تنه درخت نزدیک به کلبه‌ای، این پتک را پیدا خواهید کرد.red dead redemption 2 weapon guide 24red dead redemption 2 weapon guide 25
  17. پتک کوچک Double Bit - در بخش جنوب‌غربی ایستگاه Wallace روی تنه درختی نزدیک به کلبه‌ای، این اسلحه را پیدا خواهید کرد.red dead redemption 2 weapon guide 27red dead redemption 2 weapon guide 27
  18. ساطور (Cleaver) - از جایی به بعد در فصل پنجم، این سلاح در همه‌جا قابل خریداری خواهد بود.
  19. چاقوی John - به صورت خودکار این سلاح به شما تعلق می‌گیرد.

در این لیست تمامی 62 سلاح موجود در بازی RDR2 پوشش داده شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.