نویسنده: میلاد شجری جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 16:00

خلاصه نقد‌‌های فیلم Vox Lux از دید سایت‌های مطرح دنیا

5 از 5

خلاصه‌ای از واکنش و بازخورد‌های منتقدین وبسایت‌های مطرح دنیا به فیلم سینمایی Vox Lux

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ در فاصله یک روز باقی مانده به اکران جهانی، نمرات و نقد‌های فیلم Vox Lux منتشر شدند. این فیلم توسط «بریدی کوربت» نویسندگی و کارگردانی شده است و بازیگرانی چون «ناتالی پورتمن»، «جود لاو»، «ویلیام دافو»، «مایکل ریچاردسون»، «کریستوفر ابوت» و «استیسی مارتین» در آن حضور یافته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم از سال ۱۹۹۹ میلادی و جایی آغاز می‌شود که نوجوانی به نام سلست با هنرنمایی «رفی کسیدی» از یک تراژدی خشونت آمیز جان سالم به در می‌برد. بعد از اجرا در یک مراسم یادبود، سلست به کمک خواهر ترانه سرایش با هنرنمایی استیسی مارتین و یک مدیر استعداد، به سرعت تبدیل به یک ستاره پاپ در حال رشد تبدیل می‌شود.

فیلم Vox Lux تاکنون توانسته از ۲۰ نقد منتشر شده روی وب‌سایت متاکریتیک، میانگین امتیاز ۷۵ از ۱۰۰ را دریافت کند. در ادامه شما می‌توانید خلاصه‌ای از نقد‌های وبسایت‌های مطرح دنیا به این فیلم مشاهده نمایید:

وب‌سایت CineVue (نویسنده: جان  بلیزدیل) | امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰

کوربت توانسته با Vox Lux، فیلمی قوی را ارائه دهد؛ چشم‌اندازی بی‌نظیر که گوشه‌ای از تاریکی شهری را نشان می‌دهد که به آرامی به کانون توجه تبدیل می‌شود. این فیلم اثری سرگرم کننده، هیجان انگیز، کاملا جدی و عمیق است.

وب‌سایت رولینگ استون (نوینسده: پیتر تراورس) | امتیاز ۹۰ از ۱۰۰

خود را آماده کنید تا از هنرنمایی ناتالی پورتمن در فیلم Vox Lux هوش از سرتان بپرد. پورتمن عملکردی عالی را در قالب نقش سلست ارائه می‌دهد؛ شخصیتی که یک خواننده زن توانمند است و قصد دارد همه چیز‌هایی که بر سر راهش هستند را نابود کند، مخصوصا کسانی که دورش می‌زنند.

وب‌سایت اسکرین اینترنشنال (نویسنده: جاناتان رامنی) | امتیاز ۹۰ از ۱۰۰

فیلم Vox Lux یک نمایش کاملا فکر شده است؛ یک پای آن کاملا در هنر سنتی اورپا فرو رفته، در حالی که پای دیگر تا زانو غرق در حال و هوای فرهنگ پاپ امروزی است.

وب‌سایت ایندی وایر (نویسنده: مایکل نوردین) | امتیاز ۸۳ از ۱۰۰

فیلم Vox Lux در بخش‌هایی قدرتمند و فراموش نشدنی ظاهر می‌شود، چرا که ناتالی پورتمن در این بخش‌ها اجرایی قدرتمند و فراموش نشدنی دارد؛ طوری که شما حتی اگر بخواهید هم نمی‌توانید، چشم از وی بردارید.

وب‌سایت مووی نشین (نویسنده: راجر مور) | امتیاز ۶۳ از ۱۰۰

Vox Lux مانند نسخه‌ای از فیلم A Star is Born مخصوص کودکان و نوجوانان دوست‌دار موسیقی پاپ است.

Vox Lux - میانگین نمرات براساس 20 نقد
75از 100

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.