نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 27 فروردين 1399
ساعت 09:00

بازی The Dark Pictures: Little Hope به صورت رسمی معرفی شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ باندای نامکو و سوپرمسیو گیمز، با انتشار یک تریلر رسما از بازی The Dark Pictures: Little Hope رونمایی کردند.

دومین بازی از مجموعه بازی‌های ژانر وحشت The Dark Pictures Anthology که پیش از این نیز تیزر آن در بازی اول یعنی Man of Medan نمایش داده شد، اخیرا با انتشار یک تریلر به صورت رسمی معرفی شده است. این بازی که The Dark Pictures: Little Hope نام دارد دومین قسمت از این مجموعه بوده و به گفته سازنده، در این قسمت شاهد قربانیان بیشتر و فضای وحشت بیشتری به نسبت قسمت قبل خواهیم بود. شما در ادامه تریلر رونمایی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر رونمایی این بازی، شهر Little Hope به عنوان محل وقایع بازی و جایی که گروه شخصیت‌های بازی در آن گرفتار می‌شوند، معرفی می‌شود که تاریخچه سیاهی از خشونت و ... داشته و ظاهرا یک اهریمن قدیمی مجددا در آن بیدار شده است. پیرامون تاریخ عرضه این بازی، باندای نامکو تنها به «تابستان 2020» برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی اشاره کرده است. در این زمینه گرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه مشخص نشده و باید منتظر خبرهای رسمی در این رابطه بود، ولی پیش از این یک خرده‌فروشی آلمانی از انتشار بازی در روز ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) خبر داده بود.

اپیزود اول بازی یعنی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan، درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی با امتیاز 7 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.