نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

نسخه کنسولی بازی Daymare 1998 با انتشار تریلر جدید منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر لانچ نسخه کنسولی بازی Daymare 1998 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد.

بازی ایندی Daymare 1998 که در سال گذشته توسط تیم Invader studios و با الهام گیری از بازی Resident Evil 2 عرضه شده بود، به زودی برای بازیکنان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد و تریلر مرتبط با این نسخه از بازی نیز به نمایش درآمده است. گفتنی است که Invader studios همان تیمی بود که نسخه دمو طرفداری از بازی RE2 را ساخته بود و کپ‌کام پس از آن دمو بود که رسما خبر از شروع ساخت بازی Resident Evil 2 Remake داد. Invader گرچه به درخواست کپ‌کام ساخت آن بازی را متوقف کرد، ولی با تغییرات و تحولات گسترده، آن دمو را تبدیل به یک بازی مستقل به نام Daymare 1998 کرد که در سال ۲۰۱۹ برای پی‌سی منتشر شد.

Daymare 1998 یک بازی در سبک وحشت بقا است که غیر از الهام گیری از Resident Evil 2، عناصری از Outlast هم در آن دیده می‌شود. مبارزه با زامبی‌ها از طریق زاویه دید سوم شخص، گردش و جستجو، حل پازل و ... درنهایت از این بازی یک تجربه قابل قبول ساخته است. درحال حاضر صفحه نقدهای کاربری این عنوان در استیم نیز به عنوان «mostly positive یا اکثرا مثبت» درج شده و به نظر در جلب توجه طرفداران این سبک موفق عمل کرده است. Daymare 1998 تا چند روز دیگر در ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت) برای کنسول‌ها نیز در دسترس قرار می‌گیرد و شما در ادامه می‌توانید تریلر لانچ کنسولی بازی را مشاهده کنید.

 

بازی Daymare 1998 در حال حاضر برای پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار دارد و نسخه‌های PS4 و Xbox One آن نیز در روز ۹ اردیبهشت در دسترس قرار می‌گیرند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.