نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 18:30

بازی Sunset Overdrive برای رایانه‌های شخصی توسط ESRB رده بندی سنی شد

0 از 5

پورت نسخه رایانه‌های شخصی بازی بسیار موردانتظار Sunset Overdrive محصول استودیو اینسامنیاک گیمز ممکن است بزودی معرفی شود، اگر رده بندی سنی اخیر ESRB حقیقت داشته باشد.

در حالی که بسیاری از بازی‌های بزرگ منتشر شده توسط شرکت مایکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس وان، روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار دارند اما در این میان، عنوان Sunset Overdrive استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یکی از آن دسته بازی‌هایی است که هنوز با توجه به درخواست‌های زیاد طرفداران برای این پلتفرم عرضه نشده است. با این حال اما بنظر می‌رسد که سرانجام این عنوان تیراندازی/شوتر سوم شخص و جهان آزاد قرار است برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار گیرد؛ چرا که به کزارش وبسایت Gematsu در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، بازی Sunset Overdrive توسط ESRB برای پی‌سی رده بندی سنی شده است.

درست همانند نسخه ایکس‌باکس وان، نسخه پی‌سی بازی Sunset Overdrive برای رده سنی بزرگسال رده بندی شده است. البته این موضوع مهمی درباره این رده بندی محسوب نمی‌شود؛ در حالی که رده بندی‌های لو رفته از کشور‌هایی مثل تایوان و کره جنوبی گاهی قابل شک هستند اما رده بندی ESRB اساسا تضمین می‌کند که بازی Sunset Overdrive به طریقی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با توجه به این امر، پیش از این نیز در ماه می میلادی، این بازی برای رایانه‌های شخصی توسط هیئت رده بندی بازی‌ها در کره (Korean Game Ratings Board) رده بندی شده بود. در ادامه شما می‌توانید شرح مختصری از بازی با توجه به رده بندی ESRB را مطالعه نمایید:

این یک عنوان تیراندازی سوم شخص است که بازیکنان را در قالب یک بازمانده جوان قرار می‌دهد که در حال مبارزه در میان یک دنیای آخرالزمانی جهش یافته است. همان‌طور که بازیکنان در جهان آزاد شهر Sunset City جابه‌جا می‌شوند، آن‌ها از اسلحه‌های خودکار و همچنین اسلحه‌های فانتزی (برای مثال اسلحه‌ نارنجک اندازی که بمب‌هایی به شکل خرس عروسکی پرتاب می‌کند یا اسلحه‌های که وسایل آتش‌بازی شلیک می‌کنند) برای کشتن موجودات جهش یافته، ربات‌ها و در بعضی مواقع انسان‌های دشمن، استفاده می‌کنند. مبارزات در این بازی، از انفجار‌های مکرر، فریاد‌های درد و تیراندازی اسلحه‌ها تشکیل شده است. بعضی از این انفجار‌ها منجر به قطع شدن اعضای بدن دشمنان و افتادن آن‌ها در محیط می‌شود؛ به طور مثال، یکی از میان پرده‌های بازی به صورت خلاصه قطع شدن سر یک شخصیت توسط یک جهش یافته را نشان می‌دهد. در طی بازی نیز شخصیت‌ها و عناصر موجود در محیط رفتار‌های جنسی و شوخی‌های نامناسب از خود بروز می‌دهند. دیالوگ‌ها همچنین پر از اشاره به استفاده از مواد مخدر است و استفاده از کلمات زشت نیز به وفور در گفت و گو‌ها مشاهده می‌شود.

هنوز معلوم نیست که شرکت مایکروسافت چه زمانی قصد دارد که از نسخه رایانه‌های شخصی بازی Sunset Overdrive رونمایی کند اما با توجه به اینکه این شرکت قرار است طی چند هفته آینده رویداد XO18 را در شهر Mexico City میزبانی کند، بسیاری انتظار معرفی بازی در این رویداد را دارند. در خبری مرتبط، مایکروسافت چندی پیش از انتشار سرویس Game Pass برای رایانه‌های شخصی خبر داد و از آنجایی بازی Sunset Overdrive هم‌اکنون نیز بخشی از این سرویس است، عجیب نخواهد بود که بازی از این طریق برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد.

در انتها نظر شما درباره بازی Sunset Overdrive چیست؟ کدام از یک شما منتظر معرفی بازی برای رایانه‌های‌ شخصی هستید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.