نویسنده: FariD دوشنبه، 19 مهر 1395
ساعت 13:06

سیستم های متغیر ذخیره برای Resident Evil 7

5 از 5

در جریان مصاحبه ای که Yugatech با آقای ماسوچیکا کاواتا تهیه کننده عنوان Resident Evil 7: Biohazard انجام داده است، وی به بیان جزئیات جدیدی در مورد نسخه مورد انتظار این فرنچایز ترس برای بقا پرداخت.

مهمترین نکته ای که آقای کاواتا تایید کرد این بود که Resident Evil 7 سیستم پیشبرد مبتنی بر قسمت (chapter) که در چند عنوان آخر Resident Evil  مورد استفاده قرار گرفت را ادامه خواهد داد؛ و نیز سیستم محل های انجام ذخیره بازی را تا حدی تغییر می دهد که این محل ها به صورت استراتژیک تری انتخاب شوند.

وی گفت: «این بازی یک تجربه خطی است؛ نه بدین معنی که فقط یک راه برای پیشبرد بازی وجود داشته باشد، بلکه بدین معنی که در یک خط زمانی خطی اتفاق می افتد، لذا به چند قسمت یا چپتر تقسیم نمی شود.» او ادامه داد: «با این حال تا جایی که به ذخیره بازی مربوط باشد، یک سیستم ذخیره خودکار وجود خواهد داشت؛ لذا اگر در جریان بازی بمیرید، شروع مجددتان از نقطه خیلی دوری نخواهد بود. همچنین اتاق هایی وجود خواهد داشت که می توانند به عنوان نقاط ذخیره دستی مورد استفاده قرار گیرند. فقط باید خاطرنشان کنم که بسته به درجه سختی که انتخاب می کنید، سیستم ذخیره نیز تغییر می کند. هرچه بخواهید بازی را سخت تر پشت سر بگذرانید، سیستم ذخیره نیز چندان باب میل شما رفتار نخواهد کرد».

شایان ذکر است که نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil 7 برای یک سال در انحصار سونی خواهد بود. این بازی در اوایل سال 2017 میلادی عرضه می گردد.

FariD | اخبار | 10/10/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.