نویسنده: FariD پنج شنبه، 19 اسفند 1395
ساعت 10:09

تمرکز بیشتر Uncharted بعدی بر توسعه شخصیت

5 از 5

در جریان مصاحبه بین Game Informer و آقایان Shaun Escayg کارگردان خلاق ناتی داگ و Kurt Margenau کارگردان بازی، جزئیات جدیدی از بسته الحاقی مستقل بعدی Uncharted موسوم به Uncharted: The Lost Legacy افشا شد.

برای کسانی که در جریان Uncharted: The Lost Legacy قرار ندارند باید بگوییم که این بسته الحاقی نخستین بار در فستیوال PlayStation Experience 2016 معرفی شد. ستاره این بسته الحاقی، Chloe Frazer شخصیت محبوب هواداران و یکی از برجسته ترین کاراکترهای این فرنچایز است. کلوئی در Lost Legacy باید با کمک Nadine Ross (مزدور معروفی که از Uncharted 4: A Thief's End او را می شناسیم)، یک اثر مصنوعی افسانه ای مربوط به هند باستان را بیابد و نگذارد به دستان مفت خوران ظالم این جنگ بیفتد.

کلوئی و ناداین به همراه هم شروع به سفر ماجراجویی در اعماق کوهستان های هند می کنند تا به دنبال این مصنوع افسانه ای بگردند. در این راه، آن ها یاد می گیرند که برای پرده برداری از راز این مصنوع چطور با هم همکاری کنند، با دشمن حریص خود بجنگند و از فرو رفتن کل منطقه به یک آشفتگی مطلق جلوگیری کنند.( توصیه می کنیم که تریلر معرفی Uncharted: the Lost Legacy را حتما تماشا کنید )

حال که داستان این بسته الحاقی را بازگو کردیم، به سراغ مصاحبه مزبور می رویم. در این مصاحبه، آقای مارگنو توضیح داد که Uncharted 4 یک ماجراجویی عمدتا حماسی و مبتنی بر جهانگردی بود، اما Lost Legacy متمرکزتر است و فقط یک لوکیشن دارد (هند) و داستان کلوئی و ارتباط او با ناداین را به تصویر می کشد. مارگنو در ادامه این بسته الحاقی را یک پکیج «متمرکزتر» و «فشرده تر» در قیاس با Uncharted 4 توصیف کرد.

اندکی بعد در این مصاحبه، آقای اسکیج داستان این بسته الحاقی را «استوارتر» و «نافذتر» توصیف کرد که «روح انسانی» را بیشتر مورد کاوش قرار می دهد. علاوه بر این، این دامنه کوچکتر از نظر روایی به ناتی داگ این امکان را می دهد که زمان بیشتری را با این کاراکترها سپری کنند و به صورت عمیق تری داستان ها، ارتباطات و شخصیت های آن ها را مورد کاوش قرار دهند.

سپس آقای مارگنو رشته سخن را به دست گرفت و در مورد قطعات موسیقی این بازی صحبت کرد. اگر Uncharted را بشناسید، می دانید که این بازی در داشتن قطعات موسیقیایی فوق العاده شهره است. طبق گفته کارگردان این بازی، ناتی داگ در این قطعات موسیقیایی در حال انجام کارهایی «فان» است که افراد را تهییج کند و فقط چیزهایی که قبلاً در این فرنچایز دیده اید در موسیقی این بسته نیست. ( دانلود موسیقی متن بازی Uncharted 4: A Thiefs End )

این مصاحبه با سخنان آقای مارگنو خاتمه یافت و وی در پایان اعلام کرد که این سری و این فرنچایز بخاطر داشتن استانداردهای بالا در داستان سرایی و گیم پلی معروف و شناخته شده است و تیمی که در پشت این بسته الحاقی قرار دارد با علم به این موضوع سعی در فشرده سازی این عنوان و قرار دادن شخصیت ها در محل خود دارد.

Uncharted: The Lost Legacy اولین رلیز مستقل در تاریخ سری Uncharted خواهد بود و قابل توجه ترین بسته داستانی ناتی داگ تا به امروز می باشد. این عنوان به صورت یک بازی مستقل در قفسه فروشگاه ها و نیز در بازار پلی استیشن موجود خواهد بود. اگر Uncharted 4 Digital Delux Edition یا بسته الحاقی Explorer's Pack را خریداری کرده باشید، به صورت خودکار به محض انتشار Lost Legacy به این بسته الحاقی دسترسی پیدا خواهید کرد.

FariD | اخبار | 09/03/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.