نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 28 آذر 1396
ساعت 14:35

ایده های بسیار زیادی برای بازی The Legend of Zelda وجود دارد

0 از 5

منتظر اتفاقات جدیدی برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild باشید

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از بهترین بازی های سال 2017 است. حتی جدیدترین DLC آن تحت عنوان The Champions’ Ballad بخاطر چالش ها و محتوایش مورد تمجید قرار گرفت. هم اکنون می‌دانیم که ایده های بسیار زیادی برای این بازی وجود دارند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

کارگردان بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild آقای Hidemaro Fujibayashi در مصاحبه با منبع خبری IGN اظهار داشته که هنوز مطمئن نیست دقیقاً چه اتفاقی خواهد افتاد. او گفته است:

«فعلاً در این لحظه نمی‌توانم بگویم که دنباله ای برای این بازی ساخته شود و یا ادامه ای داشته باشد. هنوز مشخص نیست چه اتفاقی بیافتد اما من ایده های بسیار و انگیزه های زیادی دارم. من فکر می‌کنم هنگامی که ما بر روی بازی اصلی و DLC های آن کار می‌کردیم، فرایندی از ایده های جدید و بسیار متفاوت داشتیم و چیزهای زیادی یافتیم که می‌خواستیم انجام دهیم. حتی در شرایطی مانند این، صحبت کردن با مردم و متوجه شدن علاقه آنها به نگهداری و پرورش حیوانات، انگیزه بسیار زیادی در من ایجاد کرد و به من ایده های بسیاری برای اضافه کردن به بازی داد.»

سازنده این سری آقای Eiji Aonuma نیز برای ساخت و توسعه DLC این بازی نظر بسیار مساعدی داشت و معتقد بود که ساخت DLC برای این بازی، فرایندی بسیار خوب برای آشنایی تیم سازنده با ایده های جدید و اعمال آن در این بازی است بدون اینکه نیازی به ساخت یک بازی دیگر باشد. او اظهار داشت:

«آنچه که ما اینبار از ساخت DLC آموختیم این است که چنین کاری مشابه گسترش دنیای یک بازی و یا بهبود آن است. در گذشته ما همیشه برای تکمیل چنین فرایندی مجبور بودیم مجدداً از صفر شروع کنیم. همیشه فکر می‌کریم که ای کاش می‌توانستیم یک ویژگی را به بازی اضافه کنیم و یا کاری جدید انجام دهیم. کارهایی که نمی‌توانستیم در آن بازی انجام دهیم را در یک بازی جدید اعمال می‌کردیم. اما با ساخت DLC متوجه شدیم که ساخت DLC یک روش بسیار عالی برای اعمال چنین بهبودهایی در دنیای بازی است که شبیه بزرگ کردن فرزندتان است.»

باید منتظر باشیم و ببینیم که فرنچایز Zelda چه مسیری را طی خواهد کرد؛ مخصوصاً با توجه به استقبال ها و تمجیدهای بسیاری که از فضای باز Breath of the Wild صورت گرفته است. براستی انگیزه بسیار زیاد تیم سازنده بازی و ایده های بسیاری که برای آن وجود دارد، موضوع جذابی است.

عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی است که در اوایل سال 2017 برای Nintendo Switch عرضه شد. این بازی نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده و در Metacritic امتیاز 97 از 100 به آن اعطا شده است. (نقد و بررسی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild)

م.حافظ | اخبار | 19/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.