نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 29 فروردين 1398
ساعت 19:00

تریلر گیم‌پلی نسخه‌ی سوییچ بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

اولین تریلر گیم‌پلی نسخه‌ی سوییچ بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی Mortal Kombat 11، استودیوی «ندررلم» (NetherRealm) تریلر گیم‌پلی‌ای از نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن منتشر کرد.

حساب رسمی بازی Mortal Kombat 11 در توییتر، اخیراً ویدیویی را از نسخه‌ی سوییچ این بازی منتشر کرد که در آن شاهد اجرای بی نقص بازی برروی این کنسول پورتابل هستیم، البته این نسخه از بازی به پای نسخه‌های پلی‌استیشن یا Xbox نمی‌رسد اما باز هم باید سپاسگزار سازندگان بود که این نسخه از بازی را نیز تهیه، و همزمان با سایر نسخه‌ها، در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند؛ بازی Mortal Kombat 11، اولین عنوان از مجموعه بازی Mortal Kombat خواهد بود که برای یکی از کنسول‌های شرکت نینتندو (بجز بازی Mortal Kombat: Armageddon که برای کنسول Wii عرضه شده بود.) عرضه خواهد شد.

از جمله مشکلات نسخه‌ی سوییچ Mortal Kombat 11، حجم زیاد آن است، براساس اطلاعات این بازی در eShop، این عنوان به 22.5 گیگابایت فضا نیاز دارد که از این مقدار، تنها 6.537 گیگابایت مربوط به فایل‌های بازی بوده و مابقی آن (15.9 گیگابایت)، مربوط به آپدیت روز اول است که ظاهراً برای اجرای بازی، نصب آپدیت روز اول آن احتیاج خواهد بود؛ افرادیکه نسخه‌ی دیجیتالی این بازی را خریداری کنند، باید 22.53 گیگابایت اعلام شده را دریافت کنند اما اگر نسخه‌ی فیزیکی آن را خریداری کنید، باز هم باید آپدیت روز اول آن را دانلود نمایید.

عنوان Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (برابر با سوم اردیبهشت ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PC و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد؛ در ادامه شاهد تریلر گیم‌پلی این بازی خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 18/04/2019

ویدئو

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    چند نفر از کسایی که تا الان بازی به دستشون رسیده میگن برای آنلاک کردن Gearها یا برای استفاده از بخش Towers of Time یا حتی Krypt، باید اتصال دائم به اینترنت داشته باشید؛ اگر این حقیقت داشته باشه اصلا تجربه دلنشینی از بازی نخواهیم داشت. اونایی که بخوان رو سوییچ بازی کنن که دیگه قشنگ پدرشون در میاد! این نیاز به اتصال دائم یعنی اگر اینترنت یه نفر دچار مشکل بشه یا سرورهای شرکت سازنده قطع بشه(که احتمال این دومی خیلی بیشتره)، دیگه نمیشه از بخشای اصلی بازی استفاده کرد. دقیقا همین مشکل رو با Dirt Rally 2.0 هم داشتم چون برای بخش Career باید به سرورهای Codemaster وصل شد و سرورهاشون یک روز درمیون قطع بود! اینکار برای اینکه حتی اگر بازی هک یا کرک شد هم مردم برن نسخه اورجینال رو بگیرن اما Warner Bros احمقه اگر فکر میکنه این جلوی هکرها رو میگیره. آخرش هم بازی کرک میشه و همه فایل‌ها برای هکرها در دسترس قرار میگیره و تنها کسایی که این وسط ضرر میکنن اون بدبختایی هستن که نسخه اورجینال بازی رو تهیه کردن. امیدوارم این فقط یه شایعه باشه و وارنر دوباره یک حماقت بزرگ نکرده باشه.

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط Projacker ویرایش شد
    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.