نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 با محوریت داستان منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ناتی داگ و سونی اخیرا پس از اعلام قبلی، تریلر جدیدی از بازی در صف عرضه The Last of Us Part 2 را به نمایش گذاشتند.

سونی و ناتی داگ، روز گذشته پس از اعلام قبلی که در این رابطه صورت گرفته بود از تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 رونمایی کردند. این تریلر که به عنوان «تریلر رسمی داستانی» بازی منتشر شده، روی تم کلی بازی یعنی انتقام‌جویی تاکید دارد و مسیری که شخصیت «الی» قرار است در این بازی در پیش بگیرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

 

در تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2، کاراکتر اصلی بازی اول یعنی جول نقش پررنگ‌تری دارد و دیگر شخصیت‌های شناخته شده نظیر الی، تامی، جسی و ... هم دیده می‌شوند. با این حال این تیزر جدید، اقدام به رونمایی از تعدادی کاراکتر نوظهور هم می‌کند که برخی در صف دشمنان الی هستند. از طرفی یک بخش جالب دیگر، ظاهرا به دوره زمانی بازی اول مربوط است و باید دید که پرش‌های زمانی شامل بازگشت به دوره زمانی بازی اول هم می‌شود یا خیر. گفتنی است که وقایع بازی دوم، حدود ۵ سال پس از پایان وقایع بازی اول روایت می‌شود و الی حالا ۱۹ سال دارد. بنا به آنچه تاکنون به صورت رسمی فاش شده، او بنا به دلایلی یک ماموریت انتقام‌جویانه را در پیش می‌گیرد. نکته دگیر پیرامون تریلر این است که نیل دراکمن، کارگردان خلاق و نویسنده بازی نیز وعده داده که تا موعد عرضه بازی طرفداران می‌توانند منتظر انتشار خبرها و نمایش‌های جدید هم باشند.

بازی لست آو آس 2 که مدتی پیش سرانجام مراحل تولید آن به پایان رسید، قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 منتشر شود. گفتنی است که این بازی قرار است در دو دیسک عرضه شود و برای نصب آن نیاز به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی وجود دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.