نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 آبان 1399
ساعت 09:00

حضور J. Jonah Jameson در تریلر جدید Spider-Man: Miles Morales

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ژورنالیست معروف دنیای اسپایدرمن یعنی J. Jonah Jameson، برای لحظاتی در تیزر جدید Marvel’s Spider-Man: Miles Morales دیده می‌شود.

مارول در دنیای داستانی اسپایدر من، شخصیت‌ها و کاراکترهای شناخته شده و محبوب دیگری هم به غیر از پیتر پارکر دارد که هر کدام در موقعیت خاصی در این دنیا قرار دارند. درحالی که بازی بعدی اینسامنیاک در این سری، یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales مایلز مورالس را به عنوان شخصیت اصلی قابل کنترل ارائه می‌کند، شامل بسیاری کاراکتر دیگر از کامیک‌های اسپایدی نیز هست. با توجه به تیزر جدید این بازی، حالا حضور یکی از این شخصیت‌های مهم و محبوب یعنی جان جونا جیمسون نیز تایید شده است. شما در ادامه این تیزر را مشاهده می‌کنید.

 

Jonah Jameson ژورنالیست و گوینده رادیو معروف در دنیای داستانی مرد عنکبوتی است، که همیشه در حال حمله و انتقاد به کاراکتر اسپایدرمن بوده است. لازم به ذکر است که جیمسون در بازی سال 2018 نیز حضور داشت و صدای او از ایستگاه رادیویی اختصاصی خودش، در طول بازی شنیده می‌شد. با این حال با توجه به تیزر جدید، این شخصیت حالا به صورت فیزیکی نیز در بازی حضور خواهد داشت و به نظر می‌رسد که حالا نقش پررنگ‌تری نسبت به بازی قبلی دارد.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در PS5 در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با عرضه PS5، برای این کنسول و همچنین PS4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.